[Hà Nội] Giám Sát Bán Hàng Kênh Khách Hàng Trọng Điểm​ - Gián Tiếp - Hợp đồng 8 tháng

COCA-COLA BEVERAGES VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Acquire new key accounts in assigned areas
Manage key accounts to deliver customer services & build good relationship with customer to explore new opportunities.
KEY DUTIES
Account Development
Update information of customers
Acquire new local KA (Off channel- Supermarket, CVS)
Plan marketing activity calendar with customers to execute in outlet activities
Manage distribution & availability
Order generation
Monitor volume growth
Achieved Sales target
Resolve customer complaints
Instore execution & Asset Management
Manage implementation of Channel plans as per defined PicOS
Manage & align company&039;s assets compliance in the outlet execution plan
Manage & align on contract & activation plan
People development
Maintain staff discipline
Train & coach staff
Recruit & select sales staff

Yêu cầu công việc

- Planning & problem solving skill; Interpersonal skill
- At least 3 year&039;s experience in FMCG
- Financial understanding
- Result- oriented
- College&039;s degree/ Bachelor’s degree
- Basic understand on shopper marketing
- Basic computer skill: Word, Excel, Powerpoint
***Swire Coca- Cola is committed to fostering an environment that values Diversity, Equality, Inclusion, and Belonging. We believe that a diverse workforce drives our goals and contributes to overall success. As an equal opportunity employer, Swire Coca- Cola hires talented individuals from any backgrounds and conditions. We strive to create a work environment that is respectful, inclusive, and free from any form of discrimination, harassment, or intimidation.
***Please note that by submitting an application to us, you consent to our processing of personal data about you that is provided by you and otherwise lawfully collected by us (which may include sensitive data) for our company&039;s recruitment purpose. Where you provide us personal data of others, you further undertake that we are permitted to receive and process such data for the purpose for which you provided it. You may send your queries or request for support concerning our personal data processing activities to hrvn(at)coca- cola.com.vn. To better understand our personal data processing practices, please visit www.swirecocacola.com/en/Others/Privacy- Policies.html to the full Privacy Policy of Coca- Cola Beverages Viet Nam Limited.
If you require special assistance due to disability or any other conditions during any stage of the recruitment process, please feel free to contact us via email hrvn(at)coca- cola.com.vn at any time. We appreciate your interest in joining our team and your commitment to contributing to a diverse and inclusive workplace.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-24 14:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Bán hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [Hà Nội] Giám Sát Bán Hàng Kênh Khách Hàng Trọng Điểm​ - Gián Tiếp - Hợp đồng 8 tháng - Mã tin đăng: 5350745. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

COCA-COLA BEVERAGES VIETNAM

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 458 Ha Noi , Thu Duc, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây