GUEST SERVICES MANAGER (MANDARIN SPEAKING)/QUẢN LÝ TRỰC CA (BIẾT TIẾNG TRUNG)

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Guest Experience

Act as a brand ambassador, consistently demonstrating service excellence and cultural sensitivity.
Welcome and assist guests, particularly Mandarin- speaking guests, ensuring their needs and preferences are met throughout their stay.
Handle guest inquiries, requests, and complaints promptly, professionally, and with empathy.
Operations & Supervision
Supervise daily Front of the House operations
Monitor service standards, ensure compliance with SOPs, and implement improvements when necessary.
Coordinate with other departments (Housekeeping, F&B, Engineering, etc.) to ensure smooth service delivery.
Communication
Prepare and share guest- related reports and feedback with the management team.
Maintain clear communication with Mandarin- speaking guests to enhance their comfort and satisfaction.
Provide translation and interpretation support between guests and hotel colleagues when required.
Team Leadership
Support scheduling, task assignments, and performance monitoring within the Guest Services team.
Foster a positive and motivating work environment, encouraging teamwork and service excellence.
Train, coach, and mentor Guest Services colleagues to uphold high service standards.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree in Hospitality Management or related field preferred.
Minimum 3 years of experience in Front Office / Guest Services in a luxury hotel environment.
Excellent communication, interpersonal, and problem- solving skills.
Strong command of English and Mandarin (both written and spoken); additional languages are a plus.
Ability to remain calm under pressure and resolve guest issues effectively.
Strong leadership and team management abilities.

Quyền lợi

International working environment, join courses of the IHG Group
Competitive salary
Insurance as labor law
Relocation, repatriation allowance
Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
Rest and relaxation, Home leave allowance
Healthcare insurance for the personal and for the family from the start date
Service charge as revenue
At least 15 annual leave, 2 days off per week
7 accident insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-22 20:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin GUEST SERVICES MANAGER (MANDARIN SPEAKING)/QUẢN LÝ TRỰC CA (BIẾT TIẾNG TRUNG) - Mã tin đăng: 5346142. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest Services Manager tại tỉnh/thành