GUEST SERVICES MANAGER (KOREAN SPEAKING) - QUẢN LÝ TRỰC CA (BIẾT TIẾNG HÀN)

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Guest Experience & Operations

- Support Front Office during peak periods to ensure smooth check- in/out processes.
- Handle guest inquiries, requests, and complaints promptly and professionally, ensuring complete guest satisfaction.
- Provide personalized assistance and ensure smooth communication for Korean- speaking guests, including translation and cultural interpretation when needed.
- Conduct daily guest engagement activities, ensuring proactive recognition of repeat and VIP guests.
- Monitor lobby and public areas to maintain a welcoming, efficient, and elegant guest environment.
- Supervise and support the Front of the House operations, including reception, concierge, and guest relations.
Team Management
- Lead, coach, and motivate Front of the House team members to deliver luxury service standards.
- Ensure team members are well- informed about resort facilities, services, and promotions.
- Coordinate with the Training Department to deliver service and language skill development programs.
Guest Relations & Communication
- Maintain strong relationships with Korean travel agents, VIP coordinators, and regular guests.
- Prepare daily guest reports and communicate important guest preferences to relevant departments.
- Act as the liaison between guests and other departments to ensure personalized and seamless experiences.
Administration & Compliance
- Participate in regular departmental meetings and contribute to service improvement initiatives.
- Support preparation of daily and monthly reports related to guest feedback, satisfaction, and trends.
- Monitor and ensure compliance with resort policies, brand standards, and safety procedures.

Yêu cầu công việc

Excellent interpersonal and communication skills, with a genuine passion for guest service.
Bachelor’s degree in Hospitality Management or related field.
Minimum 2–3 years of experience in a supervisory or managerial role in Front Office at a luxury hotel/resort.
Fluent in Korean and English (both spoken and written); additional languages are an advantage.
Proficiency in hotel management systems (Opera PMS preferred).
Strong problem- solving ability and high attention to detail.
Flexible to work in shifts, weekends, and holidays as required.

Quyền lợi

Relocation, repatriation, and home leave allowance
Appealing remuneration, including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
Healthcare insurance for personnel from the start date and for the family after working 06 months
International working environment
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
15 annual leave, 2 days off per week
Insurance as labor law
7 accident insurance
Other benefits will be discussed during the interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 22:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin GUEST SERVICES MANAGER (KOREAN SPEAKING) - QUẢN LÝ TRỰC CA (BIẾT TIẾNG HÀN) - Mã tin đăng: 5343753. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest Services Manager tại tỉnh/thành