Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor)

ILA VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Follow up bookings daily;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Monitor telesales activities at centre;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Verify special offer or discounts;
- Support in events organized/planned by the company;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
- Sales and Care Development;
Centre Operation
- Arrange staff working schedule;
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
School contract
- Visit school to build relationship;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Follow up payment at school;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Corporate report;
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Manage account lost of each EP;
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;

Yêu cầu công việc

Qualifications

- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;
- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;

Skills

- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Training, delegation & coaching skill;
- Be careful and details;
- Good leadership and management skills;
- Basic knowledge in finance;

Language

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Du lịch nước ngoài, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-11 21:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/02/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor) - Mã tin đăng: 5445940. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ILA VIỆT NAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 146 Nguyen Dinh Chieu, District 3, Ho Chi Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Relations supervisor tại tỉnh/thành