General Affairs Team Leader

VĂN PHÒNG ĐẠI DIỆN MIỀN BẮC CÔNG TY CỔ PHẦN THUẬN HẢI ENERGY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

SUMMARY
The Head of General Affairs is responsible for planning, organizing, and overseeing all administrative and facilities management activities of the company, ensuring a safe, professional, and smoothly running working environment. This leadership role manages various support teams and is critical in developing and enforcing administrative policies, managing resources efficiently, and ensuring the technical compliance and operational excellence of the company&039;s properties.
CORE RESPONSIBILITIES
General Administration

Monitor and maintain professional and safe working conditions across the Head Office and all branch offices.
Manage company assets, office equipment, and transportation vehicles.
Manage and supervise all administrative support teams, including office staff, security team, drivers, and the company vehicle fleet.
Organize and coordinate internal and external events, corporate meetings, ceremonies, and hospitality activities.
Oversee all documentation control, records management, official correspondence, and administrative forms.
Plan and direct the overall administrative operations of the company, ensuring efficiency and compliance.

Building/Facility Operations Management

Promptly resolve all operational incidents and issues arising within the building.
Receive and address timely requests for repair and maintenance from other departments or tenants.
Organize and supervise routine fire safety compliance, regular drills, and liaise with relevant regulatory authorities.
Manage and coordinate with external contractors for maintenance, cleaning, and security services.
Monitor and control maintenance schedules, regular inspection of all technical systems and equipment.
Ensure building operations adhere to established operating procedures and technical standards.

System Development & Cost Control

Issue and monitor the implementation of all administrative regulations across the company.
Prepare and manage the annual administrative budget, allocate resources, and effectively control operational costs and expenditure.
Develop and optimize administrative procedures, regulations for office management and building operations.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATION

Experience: Minimum 3 years of experience in a similar leadership role in Administration/Facilities Management.
Education: Bachelor’s degree or higher in Human Resources, Law, Management or other related fields.
Legal & Technical Knowledge: Strong understanding of administrative regulations, Fire Safety, and building operation technical standards.
Language Proficiency: Fluent in English (both written and spoken).
Work Attitude: Proactive, highly responsible, and capable of working effectively under pressure.

Quyền lợi

Opportunity to work in a friendly and developing environment, where the company highly values the professional capacity and expertise of its employees.
Annual Company Trip/Vacation.
Bonuses: Year- end performance bonus, and bonuses for national holidays (Lunar New Year, etc.).
Competitive Salary
Provided lunch at the office.
Health insurance and annual health check- up.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-05 05:05:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/01/2026
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Kế toán - Kiểm toán
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin General Affairs Team Leader - Mã tin đăng: 5436923. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VĂN PHÒNG ĐẠI DIỆN MIỀN BẮC CÔNG TY CỔ PHẦN THUẬN HẢI ENERGY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây