Duty Manager

CÔNG TY TNHH ODK MIKAZUKI VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Liên Chiểu, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Assist the Assistant Front Office Manager/ Guest Experience Director in implementing and enforcing financial controls throughout the department, helping with control of operating expenses, scheduling and purchasing.
- Maintain a professional and high- quality service- oriented environment at all times.
- Check accommodations, making sure any special requests are carried out accordingly, greet guests upon arrival and ensure escort to accommodations if appropriate.
- Ensure that the public areas are kept clean and tidy.
- Direct and oversee all hotel operations during the shift to ensure guest satisfaction and safety.
- Report any suspicious persons, activities and/or hazardous conditions to the Security department and/or the Guest Experience Director.
- Occasionally assist guests with their luggage, be a point of contact for our guests, and other responsibilities to ensure all requirements are met during our guests stay.
- Act as manager on duty for the hotel dealing with complaints, problem solving, disturbances, special requests and any other issues that may arise.
- Work closely with the Housekeeping Department to improve guest services and foster cross departmental communication.
- Manage and monitor activities of all employees in the Front Office department making sure they adhere to the standards of excellence and to the guidelines set in the hotel policies and procedures, coaching, training and correcting where needed
- Be aware and able to enforce all fire- life- safety procedures.
- Monitor and develop team member performance, but not limited to, provide supervision, schedule, conduct training, counsel and evaluations; deliver recognition and also reward.
* Benefits
- Attractive salary and benefits, full service charge and salary during probation period
- 12 annual leaves, 8 days off per month
- Insurances as per law
- Dormitory for staff (terms and conditions applied)
- Duty meal, uniform provided by Company
- Accident Insurances 24/7
- Other benefits will be shared in the interview
- Good opportunity for learning and development

Yêu cầu công việc

- Strong in English communication skills.
- Noticeable leadership skills.
- Strong in supervisory and managerial skills
- Computer proficiency and relevant degree.
- Good in inter- personality skills, outgoing, and friendly.
- Apply for Vietnamese citizen only.
- Smile knowledge is essential.
- Bachelor’s degree in Hotel Management, Business Administration or related field.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-11 08:25:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Duty Manager - Mã tin đăng: 4277457. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ODK MIKAZUKI VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây