Digital & Brand Marketing Manager

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ NINA NGUYỂN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES

Build and manage the Nina Group brand and its business units, clearly positioning in the Luxury & Art- driven segment with Digital Integration.
Shape brand architecture, brand guidelines, and a consistent brand identity system across the Group.
Design and implement 360° Marketing campaigns (Digital, PR, Events, Partnerships) directly tied to revenue goals and brand positioning.
Continuously evaluate the market, competitors, and trends to adjust strategies accordingly.
Define and implement the overall marketing strategy for Nina Group and its two subsidiaries (Nina Agency and Nina Live Hub).
Build, manage, and develop the Marketing team (Brand, Digital, Content, PR) to ensure deep expertise and alignment with other departments.
Design and execute annual and quarterly marketing strategies, plans, and campaigns aligned with revenue, brand, and market objectives.
Lead digital transformation through Digital Marketing, developing digital channels into sustainable lead generation and revenue- driving tools.
Manage performance and develop the Marketing team’s capabilities; recruit, train, and build Ways of Working with Account/BD, Creative, and Operations.
Drive Digital Marketing & MarTech strategy (CRM, Automation, Performance Marketing, Analytics, Tracking) to optimize lead and sales performance.
Leverage customer insights, develop media partnerships, and apply new trends (e- commerce, events, décor, premium studio & venue services).

REQUIREMENTS

Fluency in English is an advantage.
Knowledge of Brand Management, PR/Communications, and Luxury Branding Standards.
Data & Analytics skills (GA4, UTM tracking, BI dashboards, ROI/ROMI analysis).
Leadership & People Management: able to build, lead, and coach cross- functional teams.
Proficient in Digital Marketing (SEO/SEM, Paid Media on Google/Meta/TikTok/LinkedIn, Content Marketing, Remarketing, CRM/Email/SMS Automation).
Strategic thinking with strong marketing budget management and crisis communication handling.
Own a personal laptop.
Communication & Presentation: persuasive idea delivery and storytelling to C- level, clients, and partners.
Experience in branding for corporate and multiple business units; worked with high- end/luxury/hospitality/premium retail/e- commerce brands.
7–10 years of comprehensive marketing experience, with at least 3 years managing a team; proven track record of leading large- scale IMC 360° and Digital Performance campaigns.
Bachelor’s degree in Business, Marketing, Communications, or related fields; MBA/Brand Management is a plus.

BENEFITS

Competitive salary based on experience + meal allowance.
13th- month salary based on tenure.
16 days of annual leave, birthday leave, public holidays and Tet holidays,...
Annual performance review and salary adjustment once per year.
Opportunities to join internal training programs, team- building activities, company trips,...
During the probation period, employees receive 85% of the official salary; after probation, participate in social, health, and unemployment insurance as regulated by law.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-11 16:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital & Brand Marketing Manager - Mã tin đăng: 5390889. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ NINA NGUYỂN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Brand marketing manager tại tỉnh/thành