Customer Support Full Time

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ SECOMUS
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Secomus JSC. is developing large- scale projects for e- commerce websites on the Shopify platform, serving clients from around the world, particularly in the United States, Canada, and Europe. UpPromote is one of our key projects. UpPromote always welcomes capable candidates with the best compensation and benefits!

Job Description:
Initiate and implement tasks to better support customers.
Further details will be discussed during the interview process.
Provide customer support via chat, email tickets, and meeting calls (in English).
Request reviews on the Shopify App Store once customers are satisfied.
Handle customer requests and issues. Collaborate with the technical team (developers), the product team and other departments as necessary.

Learn more about UpPromote: UpPromote website hoặc UpPromote on Shopify App Store

Yêu cầu công việc

Knowledge of and interest in Technology and E- commerce.
during the interview process.
Responsible, eager to learn, and strong teamwork spirit.
Experience in customer support or regular customer interaction.
Customer- centric thinking.
Good English proficiency in all four skills: Reading, Listening, Speaking, and Writing (IELTS 6.5 or equivalent).
Experience in B2B sales or account management is a plus.
Work 5.5 days per week: onsite Monday to Friday + remote Saturday mornings. The office is located in Cau Giay, Hanoi.

Quyền lợi

Bonus for convincing customers to upgrade to a higher subscription plan.
Bonus for each 5- star review received from customers.
Performance- based bonus annually.
Holiday bonuses throughout the year.
Salary review every 6 months.
Support and preference for transferring to other departments within the project, such as Tester, BA, Partnership, Sales, etc.
Base salary: 8- 12 million VND/month (based on experience, negotiable during the interview).
Work environment with a young, dynamic, and relaxed team.
Bonus for achieving outstanding accomplishments.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-10 09:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Full Time - Mã tin đăng: 5260518. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ SECOMUS

Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: Tầng 4.V4, Homecity, 177 Trung Kính, Cầu Giấy, TPHN

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job