Customer Support Executive

BSS GROUP
Mức lương
15 triệu
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

BSS Group is a leading eCommerce solution provider with over 13 years of experience in the Ecommerce ecosystem, delivering high- quality apps and services to thousands of merchants worldwide. With a proven track record and rapid growth in Shopify app development, we are now expanding our portfolio to build more innovative Shopify apps that empower merchants to scale faster and sell smarter. As we grow, we are looking for passionate and talented members to join our team and shape the future of Shopify solutions.
What we expect you to perform:

Respond to customer inquiries and concerns through email, chat, or phone, delivering clear and accurate information.
Analyze customer issues, troubleshoot problems, and collaborate with the technical team to provide timely and effective solutions.
Develop and update knowledge base articles, FAQs, and support guides to empower customers to find solutions independently.
Assist the development team in gathering customer feedback, refining the product backlog, and conducting product testing.
Guide customers toward achieving their desired setup results, offering advice and recommendations for optimal app usage.

Join BSS, if you:

Proficiency in English, with an IELTS score of 6.0 – 7.0 or a TOEIC score of 685 – 830.
Have strong communication, analytical, and critical thinking skills.
A minimum of 6 months of experience in Technology, E- commerce, or Marketing (preferred).
A major in English Linguistics and Literature (preferred).
Experience in customer service or teaching (tutor, teaching assistant).

To be a BSSer, you will have:

Youth and dynamic working environment with 95% members are 9x, we have many
Complimentary tea and coffee, and access to a library of interesting books available for free borrowing.
clubs: running, football, board games…
Salary: 8- 15M VND, with reviews every 6 months.
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing and negotiating with diverse clients.
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift.
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trends.
team building, health care, volunteer…).
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-09 13:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
24/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 5351019. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BSS GROUP

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer support executive tại tỉnh/thành