Customer Support Collaborator - Email Team Công Ty TNHH Công Nghệ Và Giải Pháp Phần Mềm Crossian

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ GIẢI PHÁP PHẦN MỀM CROSSIAN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

ABOUT THE ROLE
Crossian is a high- growth technology- driven e- commerce business. Behind our success are our people. As a start- up formed in 2020, we have created a fast- paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 400% in just under 3 years. Our mission now is to build direct- to- consumer brands and increase customer LTV.
We are looking for a customer- centric agent with good communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long- lasting relationships with our customers, and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth, and added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self- starter, have at least 1 year of experience in customer service, and are backed by a proven track record of implementing top- notch customer service programs, policies, and processes.
WHAT YOU WILL DO
- Answer and address a high volume of incoming email or chat inquiries relating to product issues, sale policy, and order status in a professional and courteous manner
- Provide high levels of customer satisfaction by displaying patience and empathy towards customers who represent different cultures and backgrounds from the US
- Participate in constructive quality feedback sessions with managers to improve performance
- Partner with sales and fulfillment team to notify customers of late supply or issues preventing on- time fulfillment and propose item substitutions when required
- Identify and escalate issues to higher- level management when necessary
- Adhere to performance metrics to meet service level expectations and assigned KPI

Yêu cầu công việc

WHAT WE ARE LOOKING FOR
- Customer relationship management experience is strongly desired
- Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
- Have sought knowledge of customer service practices and principles
- 1 year of experience in customer service support; preference given to candidates from customer- facing sectors or with experience in a start- up environment. Freshers are also welcome to apply, just show us how enthusiastic you are for this position.
- Ability to present yourself and the company in a professional manner
- Ability to handle the stressful situation and establish rapport with the client
- Can work under high pressure
- Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, Teamsupport is nice to have
- Working hours requirements:
- - Employees may register to work additional hours and shifts if available
- - Minimum 4 hours per shift
- - Typical work hours: 6- 10 PM
- - Minimum 2 shifts on weekends
- - Minimum 5 shifts per week
- - 80% of total shifts on- site
WHAT YOU CAN EXPECT
- Competitive hourly rate
- Adequate training provided to help you become a professional Customer Support Agent
- Fair, transparent and open working culture
- A Pantry and a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
- Adequate equipment provided
- Work- from- home/Remote option

Quyền lợi

Competitive salary; Full salary during probation

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:14:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Collaborator - Email Team Công Ty TNHH Công Nghệ Và Giải Pháp Phần Mềm Crossian - Mã tin đăng: 4017209. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ GIẢI PHÁP PHẦN MỀM CROSSIAN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây