Customer Success

OPENCOMMERCE GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Help customers use our service efficiently and generate direct results on the performance of their business
Listen to customer feedback, understand market needs, then effectively work with Design, Product and Marketing teams to improve product quality
Work closely with your customers to develop expansion opportunities and through referrals
Build strong relationships with our customers, anticipate their needs and help them use our product to make their businesses more effective and successful

Yêu cầu công việc

Able to parse feedback and contribute to the product by suggesting feature requests based on your knowledge of customers
Not required but knowledge of Key SaaS Metrics is a plus (CAC, LTV, MRR, Churn etc.)
Passionate about customer success and helping people
Have 1+ year experience in Customer Success or Account Management role
Have a great sense of customer service, a strong desire to learn, and be a great communicator
Written and verbal communication skills with a professional tone

Quyền lợi

Dynamic, flexible, and equal working environment
Working with a team full of young and passionate talents
Working day: Monday- Friday
Opportunities to have stock options of a million- dollar company
Competitive NET salary package
Free lunch at the office cooked by our own chef
Boosting your creativity and productivity at work to the highest level at our modern working place
Review salary per 6 months of employment
1–4 month salary as an annual performance bonus
Flexible working hours, no dress code
13th- month salary
Leave Paid: 12 days for annual leave
Remote: 24 remote working days/year
Annual company trip

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-11 07:40:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Success - Mã tin đăng: 3995571. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 130 ngõ 360 Xã Đàn, Q. Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây