Customer Services Supervisor

BTASKEE VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Analyze service performance data and prepare regular reports for management review;
Handle complex or escalated customer cases and ensure prompt, professional resolution;
Coach, train, and support team members in handling inquiries, issues, and complaints effectively;
Implement and maintain customer service standards, procedures, and policies to ensure consistency;
Supervise the day- to- day operations of the customer service team to ensure service quality and target achievement;
Monitor key performance indicators (response time, resolution rate, CSAT, etc.) and provide feedback for improvement;
Support the development and execution of customer loyalty and retention programs;
Collaborate with cross- functional teams to address customer pain points and optimize workflows;
Take part in projects or tasks assigned by the BOD.
Stay current with industry trends and customer service technologies to propose improvements;

Yêu cầu công việc

Strong command of English in all four skills (listening, speaking, reading, writing);
Proficient in customer service software, CRM systems, and multi- channel platforms (app, hotline, chat, email, social media);
Demonstrated experience in complaint resolution and leading high- performance teams under pressure;
Minimum 5 years of experience in customer service, including 3+ years in a supervisory or management role (experience in call centers or tech- driven environments is preferred);
Bachelor&039;s degree in Business Administration, Communications, or a related field;
Strong problem- solving skills, attention to detail, and customer- oriented communication;
Analytical mindset with experience using data to improve service delivery;
Have a personal laptop for work.

Quyền lợi

Why You&039;ll Love Working Here:

Collaborative atmosphere: Everyone works together to execute the mission;
Team spirit: Caring for our people and bonding together are musts for us;
bTaskee has a diverse, international, and supportive community culture. Our English- speaking environment lets you improve your language skills.
Dynamic growth: Our teams are scaling up quickly as the recruiting market is booming. There’s no better time than now to come on board;
Professional development: Upgrade your skills and ignite your career;

At bTaskee, we don’t just work – we thrive with top- notch benefits!

KPI- Based Salary – Earn what you deserve through your contributions;
Comprehensive Healthcare – Regular check- ups & a premium health package;
SHUI Compliance – Contributions aligned with legal regulations;
Celebration Perks – Special benefits for birthdays, weddings, childbirth, and more;
Annual Performance Review – Unlock growth opportunities every year;
Engaging Workplace – Activities & exciting team- building events;
Advance Home Care Benefit – Get a monthly bTaskee package, freeing up your time for learning, relaxation, and self- care.
BYOD Support – Get an allowance while enjoying the flexibility of using your own laptop;
Generous Leave Policy – Enjoy 12–16 annual leave days per year;
Competitive Salary – Rewarded based on your experience and skills;
13th- Month Bonus – Rewarded based on both your performance and the company’s success;

Join us and thrive in a workplace that values both your growth and well- being!

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-30 20:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Supervisor - Mã tin đăng: 5302652. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BTASKEE VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer services supervisor tại tỉnh/thành