Customer Service Support (Japanese)

CÔNG TY TNHH BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Process service requests received through web portals, fax, EDI, and other channels
Investigate and resolve customer concerns to ensure satisfaction and promote long- term loyalty
Coordinate service appointments by managing schedules, confirming bookings, and handling rescheduling
Utilize CRM systems to log, categorize, and track customer issues for analysis and follow- up
Prepare and submit regular reports (daily/weekly/monthly) on metrics such as call volume, issue types, response and resolution times, and customer feedback
Work hours: Monday to Friday, 7:00 AM – 4:00 PM (Vietnam time)
Handle inbound customer calls and deliver clear, accurate information regarding installations, maintenance, technical issues, and product details

Yêu cầu công việc

Excellent communication Japanese communication skills, both verbal and written (JLPT N2 or above)
2 years of experience working in a call center environment
Proficient in Microsoft Office and web- based applications
Ability to engage with customers and create a positive customer experience
Strong interpersonal skills
Ability to work effectively without supervision
Strong in leadership, empathy, communication, and team orientation
Strong organizational skills and attention to detail
Ability to work in a fast- paced environment with daily work processing deadlines
Knowledge about concierge services

Quyền lợi

WHY
BOSCH
?
Because we don&039;t just follow trends, we create them.Because together we turn ideas into reality, working every day to make the world of tomorrow a better place. Do you have high standards when it comes to your job? So do we. At Bosch, you will discover more than just work.

Premium health insurance for employee and 02 family members
100% monthly salary and mandatory social insurances in 2- month probation
15++ days of annual leave + 1 day of birthday leave
Working in one of the Best Places to Work in Vietnam and Top 30 of the Most Innovative Companies all over the world
Onsite opportunities: short- term and long- term assignments
13th- month salary bonus + attractive performance bonus (you&039;ll love it!) + annual performance appraisal
Join a dynamic and fast growing global company (English- speaking environment)
Flexible working time
Free in- house entertainment facilities and snack
Lunch and parking allowance
Various training on hot- trend technologies/ foreign language (English/Chinese/Japanese) and soft- skills
Fitness & sport activities: football, badminton, yoga, Aerobic
Join in various team building, company trip, year- end party, tech talks and a lot of charity events

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 15:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Support (Japanese) - Mã tin đăng: 4924381. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: - Hồ Chí Minh : Etown 2 Building, 364 Cong Hoa St, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam. Hà Nội: Capital Place, No. 29 Lieu Giai Street, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh District, Ha Noi, Vietnam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service support tại tỉnh/thành