Customer Service

KONIC GROUP
Mức lương
12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 9, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

KONIC GROUP RECRUITMENT
Quantity: 02
Position: Customer Service
Main Job Duties and Responsibilities:
Oversee the daily operations within the customer service team, including managing escalations, conducting quality checks, and addressing customer needs.
Provide customer assistance through various communication channels including email, live chat, social media (Facebook, Instagram, etc.), and phone.
Collaborate with other departments to support overall business objectives.
Prepare and submit daily, weekly, and monthly reports, while also handling additional tasks as assigned by the Manager.
Coordinate with vendors to gather information related to the preparation and shipment of customer orders.
Identify and implement optimal solutions for customer issues that are escalated.
Address and resolve customer inquiries efficiently.
Adhere to customer service processes, from order entry to the delivery of products.
Requirements:
Modern working devices provided by the company
Experience with CRM systems (Zendesk, Freshdesk, etc.) or prior work in a Print On Demand company is an advantage.
Capable of handling multiple tasks efficiently.
Proficient in English, with strong writing skills required. IELTS 6.0.
Interested in US- UK culture.
Age range: Under 30.
Honest, detail- oriented, and self- motivated.
Interests:
Annual travel and team building activities provided, along with social insurance benefits.
Competitive salary: Up to 12,000,000 VND per month.
Working hours: Monday to Friday, from 08:00 am to 05:00 pm, and Saturday from 08:00 am to 12:00 pm. Break times: 12:00 pm to 01:00 pm (lunch) and 03:00 pm to 03:20 pm (afternoon break).
A guaranteed bonus of 1 months‘ salary per year
Friendly and dynamic working environment with a team of young and energetic individuals.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-13 18:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
04/07/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 9, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 5129479. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KONIC GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây