Customer Service Engineer

NAMITECH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

This role plays a crucial part in managing customer expectations, project timelines, and tender bidding processes. If you excel in project execution, stakeholder management, we invite you to apply.
We are seeking a Customer Service Engineer to oversee the successful delivery of our products while ensuring customer satisfaction and alignment with business goals.

Yêu cầu công việc

Maintain know- how of the customer&039;s system (specific customized features, pending developments with the customer, common issues faced by the customer).
Coordinate with the engineering team to investigate issues, ensuring customer response SLAs are met.
First- level investigation of issues, classifying them as bugs, service requests, etc.
Receive Change Requests from the customer, and coordinate periodic updates to the Production environment to fix post- go- live bugs and handle customization requests if any.
Act as a backup for the project delivery team when necessary. Track monthly reconciliation and support the accounting team as needed.
Receive support tickets from customers after go- live.
Farm (Growth) existing customers when potential needs are identified

Quyền lợi

Providing Employee Stock Ownership Plan to employees as a part of compensation package
Flexible working arrangements
Dynamic technology environment, open working, democracy, many corporate activities for active people (sports, vacation, team building activities ...)
Offering a salary package that is competitive with industry standards and 13rd month salary is applied
Monthly Employee recognition and rewards
Offering performance- based bonuses for employees who exceed targets and contribute to the growth of our company.
Opportunity to work directly with customers who are leading companies in Vietnam as well as internationally such as Japan, USA, etc…
Annual health check- up is sponsored by the company and FPT care insurance is offered
The nature of the job is challenging, so you can always promote your capability and interpersonal skills

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-28 08:10:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/09/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Engineer - Mã tin đăng: 5298844. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NAMITECH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job