CUSTOMER SERVICE

ONE IBC VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

ABOUT US:
The role is fast- paced, rewarding, and incredibly diverse and is best suited for those who thrive in a dynamic online chat, email, and telesales environment. Our dedicated team offers endless support for every single member of our team – so even if you’re new to the travel industry, we’ll be with you every step of the way to help get your career off to a flying start.
We are looking for the best talent in the industry to join our incredible our team. We’re expanding across the globe and are looking for passionate people to join us.
ABOUT THE JOB:
*** KEY RESPONSIBILITIES
● Send quotations & catalogs, prepare contracts, and other certificates/confirmation notifications if client requests.
● Make a report or other tasks as your leader requests.
● Cooperate with other departments or related partners to supply services for clients.
● Monitor online transactions, support our clients and make payments via the Internet.
● Send arrival notice & payment request reminders to clients.
● Handle customer services inquiries and solve issues arising from customers/forwarders/third parties relating to the order processing, if any.
● Support global customers and partners.
● Build strong relationships with customers and partners.
● Check customer emails every day and answer their questions about our services, quotes, or related things.
JOB REQUIREMENTS
*** KEY REQUIREMENTS
● Fluent in English communication skills (writing and speaking).
● Communication skills including negotiation and presentation skills.
● Proficiency in Microsoft Office and other travel- related software.
*** KEY KNOWLEDGE AND SKILLS
● Dynamic, creative and able to work under pressure.
● Persuasive, active listening, good communication, and building business relationships.
● Skills in document preparation and management.
● Ability to work independently and take initiative.
● At least 2 years of experience.
● Experience in travel and working with foreigners are big pluses.
*** KEY CORE BEHAVIOURAL COMPETENCIES
● Initiative – uses skills and knowledge to take action to solve problems and improve company processes and procedures.
● Learning orientation – aware of areas where personal improvements can be made and look for ways to learn and develop skills.
● Accountability – takes ownership of key responsibilities and the achievement of results related to main responsibilities and tasks.
● Achievement orientation – focuses on achieving results, performing required tasks, prioritizing tasks, and looking for solutions to problems.
● Communication – able to communicate effectively with others using a range of methods including verbal, written, graphic (presentations), or other types of communication.
● Customer service – thinks of internal and external customers when making decisions and performing tasks. Ensures all customer needs are met.
● Teamwork – works well with other people both on a one- to- one basis and in groups; works well as a member of a team to achieve a shared goal.
BENEFITS:
• Allowance based on labor law (Children&039;s Day, Mid- Autumn Festival, Wedding, Maternity).
• Competitive salary: Competency- based pay.
• Positive working environment: kindly, dynamic, and creative.
• Professional training during a probation period.
• Health insurance, social insurance.
• 10% salary bonus on special occasions: 30/4, 2/9, 1/1.
• 13th- month salary.
• Tet bonus based on seniority and capacity.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-21 04:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE - Mã tin đăng: 5409474. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ONE IBC VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây