Customer Development Manager (B2B Sales, Male Preferred)

CÔNG TY TNHH RENTOKIL INITIAL (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Business Development & Leadership

Ensure relationships are maintained, managed, developed across all existing and potential customers.
Develop a deep understanding of customer needs and their specialty area of practice.
In conjunction with relevant Functional Heads, complete and submit tenders for large account.
Drive the performance of our Customer Development Executives (CDE) through effective, inspirational and motivational leadership.
Implement training programs to ensure employees achieve and maintain a high level of performance.
Establish strategic account clients, develop penetration methods, and review the progress at monthly meetings.
Maintain sales and field staff work force by recruiting, selecting, orienting, and overseeing the training of employees; maintaining a safe and secure work environment; developing personal growth opportunities.
Achieve quarterly and yearly Company sales margins and goals.
Ensure regular, timely and constructive communication with all internal stakeholders both by phone and in person.
Ensuring profitability is analyzed on a monthly basis and action taken to constantly strive to improve previous results with the application of smart business acumen.
Coach and develop CDEs to exceed their targets monthly.
Ongoing relationship management of accounts ensuring increased sales, analysis of sales activity and trading optimization is achieved.
Develop proposals, negotiate terms and conditions, and implement contractual agreements with accountability for delivering strong financial results.
Ensure that the all- sales staff accomplishes the desired results by communicating job expectations; planning, monitoring, and appraising job results; coaching, counselling, and disciplining employees; Establishing and enforcing goals, as well as, policies and procedures.
Monitor competitor activity in your branch area, report to the Branch Manager, suggest, and assist with the construction of countermeasure strategies.

Service Delivery

Establish and maintain customer service solutions for Business Development customers with guidance from Branch Manager.
Provide an interface between customer and the business functions, serving as the central contact for customer queries, and liaison between RI and customers to ensure a high level of customer service maintained at all times.
Establish effective communication strategies with the business functions to aid the retention of customers and foster a culture of cooperation.
Facilitate directly or in conjunction with Functional Leaders, ensuring the ongoing retention of Business Development Accounts.

Reporting
Produce accurate and timely reporting that focus on all relevant aspects of assigned Business Development:

Monthly Debt Status Report
Monthly Unallocated Report
Monthly/Quarterly Reporting to Customers, as per agreed service levels and/or Key Performance Indicators.
Monthly and business development reports
Customer profile and activity report
Sales analysis and termination reporting

Yêu cầu công việc

Able to work under high pressure
More than 5 years working experience in Sales Field in the service industry either Consumer or B2B business environment in a Multi- National Company
Leadership and Problem solving Skills
Aggressive approaching and sales- oriented (Hunter Type)
Diploma/Bachelor’s Degree in any fields
Good command of English in spoken and written

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-02 03:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Development Manager (B2B Sales, Male Preferred) - Mã tin đăng: 5304849. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH RENTOKIL INITIAL (VIỆT NAM)

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Số 268, Đường Tô Hiến Thành, Phường 15, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer development manager tại tỉnh/thành