Creative Manager

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Creative Strategy & Concept Development
- Lead brainstorming sessions and foster a collaborative, inspiring creative environment.
- Develop creative strategies for campaigns based on marketing objectives and brand positioning.
- Create big ideas, key visuals, and overall creative concepts.
Creative Direction & Production Management
- Manage external design agencies and production houses when required.
- Collaborate closely with the Brand Communications and Digital teams to develop and execute creative concepts.
- Oversee visual quality, concept execution, and design standards throughout the entire production process (pre- production – production – post- production).
- Work directly with designers, photographers, videographers, and motion designers to deliver creative outputs that meet the brief and ensure quality.
Brand Management & Experience Design
- Support the development of brand experience assets: events, activations, PR materials, digital assets, OOH, POSM, etc.
- Ensure all creative materials follow brand guidelines and maintain consistency across channels.
- Oversee visual quality, concept alignment, and related design elements for rebranding or brand refresh projects.
Project Management & Cross- functional Collaboration
- Plan and manage project timelines, budgets, and production costs.
- Coordinate with Marketing, PR, Digital, Events, Operations, and other internal departments. Ability to lead and coordinate the scope of work with various stakeholders, internal departments and external agencies.
- Report creative performance and campaign output against KPIs.
- Manage timelines, allocate resources, and assess the creative team’s workload.
Team Leadership & Development
- Propose training, new tools, and development plans to elevate the creative team’s capabilities.
- Establish an effective creative workflow from brief → concept → production → review → approval.
- Recruit, train, and mentor creative team members: designers, editors, creative executives, and in- house photographers/videographers (if applicable).

Quyền lợi

Free duty meals
Accident Insurance
Free shuttle bus

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-03 23:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/01/2026
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Creative Manager - Mã tin đăng: 5434558. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây