Chuyên viên mua hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐIỆN TỬ SOJI
Mức lương
25 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Đông, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are looking for a talented candidate to join the dynamic team of the Procurement Department, ensuring that the company consistently secures the necessary goods, materials, and services on time with high quality and optimal cost. This position plays an important role in maintaining operations, improving efficiency, and supporting the company in achieving the business goals set by the management.
Job Details:
Job Responsibilities:

Negotiate pricing, delivery terms, payment terms, and other commercial conditions.
Contact and obtain quotations from existing domestic and international suppliers; search for and evaluate new suppliers when necessary.
Prepare periodic purchasing plans based on production schedules or inventory levels.
Perform other tasks assigned by the department manager.
Receive and process purchase requests from the department manager.
Handle issues related to deliveries such as delays, incorrect items, damage, etc.
Monitor delivery progress; arrange domestic and international transportation.

Job Requirements:

Skills: Planning, negotiation, presentation, and reporting skills.
Education: University degree in a relevant field.
Desire to stay long- term with the company in the next development phase.
Knowledge: Strong understanding of Incoterms.
Personal qualities: Proactive, careful, detail- oriented, honest, and highly responsible.
Experience: At least 1 year of experience in procurement, import–export, or international trade.
Language: Proficiency in English (listening, speaking, reading, writing).

Salary and Benefits:

Salary: 10,000,000 – 25,000,000 VND/month, can be negotiable
Employee Benefits: annual summer trip, Year- End party, regular health check- ups, birthday celebrations, daily tea breaks, gifts for Women&039;s Day 8th March and Vietnamese Women&039;s Day 20th Oct.
Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance: paid in accordance with Labor Code, along with paid leave, holidays, and public holidays as per the law.
Allowance: lunch allowance (30.000 VND/day), phone allowance
Working Equipment: dual monitor setup, modern and comfortable office workspace.
Bonus: annual bonus is up to 3 month salary, 2 times/year evaluation for salary review salary and bonus, bonus for Lunar Tet, New Year&039;s Day, 30th April & 1st May holiday, and National Day 2nd Sept.

Working Environment: dynamic, youthful workplace where differences are respected, and the value and contributions of each individual are acknowledged. Here, we collaborate and support each other, encourage curiosity, learning, and knowledge sharing so that everyone could gain the personal development together with opportunities for future career.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-17 18:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Khu vực
Hà Đông, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên viên mua hàng - Mã tin đăng: 5455913. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐIỆN TỬ SOJI

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: NO-04, LK-03, Hà Trì, Hà Cầu, Hà Đông, Hà Nội

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây