Assistant Front Office Manager/Trợ lý TBP tiền sảnh

KHÁCH SẠN MERCURE HA NOI LA GARE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members

• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met
• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently
• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates
• Sign media and supervise shift handover procedures
• Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests
• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook
• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
• Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness
• Conduct Night Audit Process for hotel
• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.
• Ensure procedures of On- Call Valet Desks and driveways are manned at all times and run efficiently
• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations
• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk
• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues
• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies
• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales
Team Management
• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
Other Responsibilities
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features
• Be fully conversant with hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

Yêu cầu công việc

Tiếng Anh lưu loát
Ứng viên trúng tuyển sẽ được đào tạo thêm về nghiệp vụ
Nữ ngoại hình ưa nhìn
Trung thực, yêu nghề, gắn bó với nghề,
Có kinh nghiệm ở vị trí tương đương là một lợi thế

Quyền lợi

Annual health check- up
Participate in training programs of the hotel and AccorHotels group
Uniforms are provided at the hotel
Year- end bonuses and salary increase based on annual evaluations
2 Day off per week
Quarterly staff party program, spring travel, summer travel
Great incentives when using services at all hotels in the AccorHotels group
Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the law
Work in a dynamic environment with many opportunities for advancement and personal development

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-19 05:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Front Office Manager/Trợ lý TBP tiền sảnh - Mã tin đăng: 5338626. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN MERCURE HA NOI LA GARE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây