Assistant F&B Manager/ Trợ Lý Quản Lý Ẩm Thực

RADISSON BLU RESORT PHU QUOC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Participates in the development and implementation of business strategies for the hotel which are aligned with Carlson’s overall mission, vision values and strategies
Assists in managing food and beverage outlets

Tracks use of hotel foodstuff and requests changes in order amounts to maximize efficiency
Participates in periodic inventory of food and beverage inventories
Menus- suggest, review, and approve changes, set pricing
Reviews guest complaints and responds as appropriate
Tracks the completion of training new outlet management
Ensures outlets meet or exceed brand standards
Responds to food safety inspections and reports
Audits and maintains food safety, including ensuring food- handling employees have necessary safety certifications

Works with food vendors and purchasing to maintain high food quality

Establishes relationships with food vendors and negotiates pricing where possible
Attends vendor fairs and participates in food tastings
Assists Accounting with any vendor disputes regarding invoices and payment

Communicates effectively with guests, management, employees, and regional office

Works closely with Restaurant and Kitchen Managers to maximize revenue while meeting or exceeding guest expectations
Promotes Food and Beverage outlets through advertising and public relations campaigns through local sources
Communicates to corporate internal communications successful on- site programs
Reports food and beverage revenue, costs, Medallia scores, and prepares other reports regularly for management

Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of, genuine hospitality and exceeding guest expectations

Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
Gives personal attention, takes personal responsibility and uses teamwork when providing guest service
Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction

Adheres to hotel policies and procedures

Keeps Manager promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance
At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co- operative and harmonious working environment
Minimise safety hazards by following all safety rules and procedures
Attends work on time and as scheduled
Follows hotel grooming and hygiene standards
Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position

Yêu cầu công việc

Culinary program diploma required, bachelor’s degree preferred
Able to collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
Minimum of 3 years food and beverage management experience
Experience managing to brand standards
Able to work a flexible schedule, including weekends and holidays
Familiarity with both the front and back of the house
Strong verbal and written communication skills

Quyền lợi

Discuss during interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-30 07:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant F&B Manager/ Trợ Lý Quản Lý Ẩm Thực - Mã tin đăng: 5364322. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

RADISSON BLU RESORT PHU QUOC

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Khu Bãi Dài, Xã Gành Dầu, Huyện Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây