ASSISTANT CONCIERGE MANAGER

HYATT REGENCY NHA TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Personally and frequently verifies that guests are receiving the best possible service.
Ensures that employees have a complete understanding of and adhere to employee rules and regulations.
Ensures speedy, accurate and efficient telephone and message service at all times.
Responds to changes in the Rooms function as dictated by the industry, company and hotel.
Ensures information on restaurants, hotel facilities and other miscellaneous are updated periodically.
Exercises responsible management and behaviour at all times and positively representing the hotel management team and Hyatt International.
Assist to conduct regular communications meetings and ensures that departmental briefings and meetings are effective and conducted as necessary.
Attends training sessions and meetings as and when required.
Ensures that all company minimum brand standards have been implemented, and that optional brand standards have been implemented where appropriate.
Assists in the preparation and updates of the Concierge, Bell Desk, Business Center Departmental Operations Manuals if necessary.
Reads the hotel&039;s Employee Handbook and have an understanding of and adhere to the hotel&039;s rules and regulations and in particular, the policies and procedures relating to fire, hygiene, health and safety.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationship.
Ensures that communication and co- ordination of all Departments, with particular emphasis on the interaction between Concierge and Front Desk, Sales, Housekeeping, Maintenance, Telephone, Security are smooth and efficient.
Maintains the Daily Log Book.
Ensures that employees follow all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to fire and hazard safety, and security.
Ensures that all Concierge and Bell Desk employees are aware of current promotions, policies and other important information.
Ensures all guests&039; messages, mail, faxes and parcels are handled and distributed promptly.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
Spends time in Concierge and Bell Desk areas during peak periods to ensure that the area is managed well by the respective team and deliver the brand promise.
Ensures that all Concierge and Bell Desk employees are familiar with the hotel’s products and services.
Ensures that all guest requests and requirements are attended to promptly and handled in the correct manner.
Ensures that all guest details are entered correctly in accordance with the principles of clean data.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Ensures guest comments are channelled to Concierge Manager for follow up.

Yêu cầu công việc

Proficiency in MS Office applications.
Flexible to work shifts, weekends, and public holidays.
Familiarity with hotel systems (Opera, PMS) and Microsoft Office applications.
Minimum 2–3 years of experience in Concierge or Front Office, with at least 1 year in a supervisory/assistant managerial role in a luxury hotel.
Strong knowledge of local attractions, dining, entertainment, and cultural offerings.
Proficient in English (additional languages are an advantage).
Bachelor’s degree or diploma in Hospitality Management or related field preferred.

Quyền lợi

A Diverse & Inclusive workplace culture where you truly belong
Exclusive discounts on F&B and Friend & Family rates
Service charges
Duty meal and provided Uniforms
Opportunities for career growth
12 complimentary nights at Hyatt Hotels worldwide

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 16:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trợ Lý, Thư Ký
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ASSISTANT CONCIERGE MANAGER - Mã tin đăng: 5337584. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HYATT REGENCY NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
concierge manager tại tỉnh/thành