Application Support Specialist Intune Citrix VMWare

CÔNG TY TNHH MITEK VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB PURPOSE/ROLE
The Application Support Specialist is responsible for providing technical support and maintenance for enterprise applications. This role involves troubleshooting application issues, performing software installations and updates, ensuring the smooth operation of applications, and managing application delivery and packaging, potentially using Citrix or other delivery systems. The position requires collaboration with various global departments to address application- related issues and improve user experience.
RESPONSIBILITIES:

Monitor application performance and ensure key performance alerts and monitoring metrics are captured.
Monitor application performance and address any issues to minimize disruptions to users.
Optimize application delivery processes to enhance efficiency and user experience.
Perform software installations, updates, and maintenance to ensure applications are up- to- date and functioning properly.
Assist with the development and implementation of new application solutions as required.
Provide technical support for enterprise applications, including troubleshooting and resolving application issues.
Manage the delivery and packaging of applications using Citrix or other deployment tools.
Provide training to end users on application usage and best practices.
Document and implement application processes, development, and testing.
Collaborate with various departments to address application- related issues and improve user experience.

MINIMUM QUALIFICATIONS/ EXPERIENCE

2+ years Experience
Bachelor’s Degree or equivalent experience.

- Software updates, application packaging, and managing deployments.
- Virtualization technologies (such as VMWare) is an advantage
- Application support, installation, and troubleshooting.
- Knowledge of Citrix or other application delivery systems.

Experience with ITSM tools such as ServiceNow or Jira.
Exceptional organisational skills and time management skills.
ITIL4 Foundation Certification desired.
Able to use Microsoft Office Applications at a high level.
1+ years- Intune and Azure (EntraID) experience
Familiarity with operating systems (Windows and/or Linux), MS Active Directory, and basic networking fundamentals.
Outstanding written and verbal communication skills in English.

Location: Dist.7, HCMC

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-05 18:00:06

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Kỹ thuật ứng dụng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Application Support Specialist Intune Citrix VMWare - Mã tin đăng: 4886310. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH MITEK VIỆT NAM

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tòa nhà A5, lô số A5, đường Sáng Tạo, Kcx Tân Thuận, P. Tân Thuận Đông, Q7, Tp. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Application support specialist tại tỉnh/thành