[AEON LONG BIÊN] TRƯỞNG BỘ PHẬN THU NGÂN & DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG

CÔNG TY TNHH AEON VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 8 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service activities- Build and maintain relationship with all at management level of each departments to facilitate the efficient escalation and thorough resolution of Customer issues.- Daily interact with customers, listen to customer voice and directly answer their queries and/or resolve all the complaints.- Ensure that all correspondence (faxes, mails, letters) are handled properly & on timely basic and according to set standards in order to maintain quality customer service.- Compile Customer Complaints letters and make report for the Management.
Other duties- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager or Senior General Manager- Merchandising
Manpower Management- Optimize people productivity by manpower planning and implementation between CS division and Cashier division to achieve target and maximum productivity.- Ensure efficient leadership to direct the Line/Department towards Company’s business strategies.- Monitor subordinates’ attendance and attire.- Be responsible for subordinates’ performance.- Take part in recruitment & selection activities for Line/Department’s staffing.n- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.- Identify potential staff for succession planning purposes.- Build and promote team work spirit
Rules and Regulations- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.- Check, monitor, remind and guide all subordinate to follow the rules and regulations.
Cashiering activities- Safeguard and control all forms of money such as: cash, gift vouchers, coupons, stamps in accordance with company policies.- Ensure all Point of Sale (POS) tools and equipment are well maintained and in good working condition.- Be aware of and effectively communicate the following to Cashier staff in daily briefing session:• Current sales promotions• Any update in cashiering procedures, store security practices- Investigate and correct errors made at the cash registers in a timely manner.- Identify cashier’s performance issues (if any); develop plans to enhance overall cashier performance and work towards the plan.

Yêu cầu công việc

5 years experience, including 2 years experience as Cashier Manager
University (Degree)
Good planning skill, especially regarding to manpower
Customer service skills: Customer service minded
Fluency in English languages (both written and oral).
Computer literacy: Word, Excel, Power Point
Leadership: Acting leadership by example
Strong counting and calculation skills are required

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-17 04:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [AEON LONG BIÊN] TRƯỞNG BỘ PHẬN THU NGÂN & DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG - Mã tin đăng: 4360438. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 30 Bờ Bao Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ, Quận Tân Phú, Thành phố Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây