[AEON HÀ ĐÔNG] TRƯỞNG BỘ PHẬN THU NGÂN & DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG (CASHIER & CUSTOMER SERVICE)

AEON HÀ DÔNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Service activities
- Build and maintain relationship with all at management level of each departments to facilitate the efficient escalation and thorough resolution of Customer issues.
- Daily interact with customers, listen to customer voice and directly answer their queries and/or resolve all the complaints.
- Ensure that all correspondence (faxes, mails, letters) are handled properly & on timely basic and according to set standards in order to maintain quality customer service.
- Compile Customer Complaints letters and make report for the Management.

Cashiering activities
- Ensure all Point of Sale (POS) tools and equipment are well maintained and in good working condition.
- Safeguard and control all forms of money such as: cash, gift vouchers, coupons, stamps in accordance with company policies.
- Be aware of and effectively communicate the following to Cashier staff in daily briefing session:
• Current sales promotions
• Any update in cashiering procedures, store security practices
- Identify cashier’s performance issues (if any); develop plans to enhance overall cashier performance and work towards the plan.
- Investigate and correct errors made at the cash registers in a timely manner.

Manpower Management
- Monitor subordinates’ attendance and attire.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Optimize people productivity by manpower planning and implementation between CS division and Cashier division to achieve target and maximum productivity.
- Be responsible for subordinates’ performance.
- Ensure efficient leadership to direct the Line/Department towards Company’s business strategies.
- Take part in recruitment & selection activities for Line/Department’s staffing.n- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Build and promote team work spirit

Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide all subordinate to follow the rules and regulations.

Other duties
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager or Senior General Manager- Merchandising

Yêu cầu công việc

- Computer literacy: Word, Excel, Power Point
- Good planning skill, especially regarding to manpower
- Customer service skills: Customer service minded
- University (Degree)
- Fluency in English languages (both written and oral)
- 5 years experience, including 2 years experience as Cashier Manager
- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations
- Persuasion: Ability to persuade others in specific situations

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:40:47

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [AEON HÀ ĐÔNG] TRƯỞNG BỘ PHẬN THU NGÂN & DỊCH VỤ KHÁCH HÀNG (CASHIER & CUSTOMER SERVICE) - Mã tin đăng: 4145534. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AEON HÀ DÔNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây