Administration Team Leader

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN BẤT ĐỘNG SẢN FILMORE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Admin Work Efficiency Management and Supervision:
− Policy and benefits: Ensuring employee welfare, uniforms, taxi services, celebrations for birthdays,
childbirth, illness, employee ID cards.
− Ensuring timely and complete distribution of policy- related gifts to employees: gifts for International
Women&039;s Day, Mid- Autumn Festival, Vietnamese Women&039;s Day, Lunar New Year, etc.
− Managing, coordinating, reviewing, and implementing expenses related to the vehicle fleet and taxi
company regulations.
cards: fuel costs, vehicle rental, registration, tolls, maintenance, repairs, and ensuring compliance with
− Managing procurement to support administrative operations.
− Ensuring timely and proper payment, advances, reimbursements for expenses under the responsibility
f the administrative department, following company regulations and procedures.
− Ensuring the reception and processing of correspondence according to agreements with suppliers,
supporting the handling of arising situations.
− Drafting internal procedures/policies; drafting documents for departments/units/partners and relevant
− Managing company&039;s document archives.
− Managing and organizing administrative events of the company.
authorities.
Management and implementation of office management:
− Managing the operation, maintenance, and repair of technical systems and building security; ensuring
fire safety (fire prevention and firefighting).
− Managing the office workspace and implementing office service management (office renovation,
repairs, workspace allocation for employees/departments, organizing office/building decoration for
holidays and festivals).
− Monitoring and ensuring timely renewal and re- signing of service contracts.
Management of office asset management:
− Managing the office assets of the company: receiving, distributing, transferring, allocating, repairing,
insurance to ensure the company&039;s asset security.
and proposing procurement when needed, as well as monitoring and implementing office asset
− Conducting regular asset inventory, reconciling assets between accounting records and actual assets,
proposing asset disposal/handling after inventory.
Managing the activities of the administrative team.
− Ensuring efficient implementation of all activities of the Administrative Department.
− Managing the Janitor, Chauffer, Security guard Receptionist, admin, assigning tasks, and ensuring
cooperation and personal development within the department.
Perform other tasks as required by line manager.

Yêu cầu công việc

Education
management, Economics, or related fields.
: University degree or higher in Business Administration, Office
Knowledge
: Proficient in knowledge of administrative management and office
perations.
Experience
• Professional experience − Minimum of 5 years of experience in the administrative field.
• Management experience − At least 2 years in an equivalent position.
Specific skills/abilities
− Strong management and teamwork skills.
− Office management.
− Analytical problem- solving skills.
− Asset management.
− Proficient in English for work purposes.
− Time management skills.
− File and record management.
− Effective task management and problem- solving abilities.
− Excellent communication and negotiation skills.
− Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.).
5 Personal qualities
− Ability to work well under high work pressure.
− Ability to work independently and collaborate effectively.
− Good communication and confidence.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administration Team Leader - Mã tin đăng: 4370149. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN BẤT ĐỘNG SẢN FILMORE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây