124532 - Assistant Talent Acquisition Manager - Retail

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position Name:
Assistant Talent Acquisition Manager- Retail
Job code:
124532
- Work Location:
District 01, HCMC
- Monthly Salary:
18,000,000~25,000,000VND
Recruitment
• Conduct training or coaching sessions on recruitment skills for related staff or stores when necessary.
• Build and maintain candidate databases and a network of potential talent.
• Manage the full recruitment process: posting jobs, screening CVs, interviewing, offering, onboarding, and employee integration.
• Propose or participate in the improvement of recruitment policies and procedures.
• Propose and execute effective recruitment strategies aligned with the company’s business direction and manpower plan.
• Maintain and expand both internal and external recruitment channels; enhance the company&039;s employer branding.
• Develop and implement recruitment plans for both Head Office and Store positions.
2 Training & Internal Communication
• Support the development of annual training plans and staff skill enhancement programs.
• Organize internal communication activities, employee events, and teambuilding programs to strengthen engagement.
• Conduct onboarding and orientation training for new employees.
3 Customer Service
• Coordinate with related departments to ensure a positive customer experience at stores.
• Monitor customer feedback and report recurring issues to management.
• Respond to customer complaints and cooperate with the Sales Department to provide timely and appropriate solutions.
4 HR Support
• Cooperate with GA and C&B teams when required.
• Perform other tasks assigned by the direct manager.

Yêu cầu công việc

- Language: English- Business Level
- Experience: At least 5 years of experience in recruitment, preferably in large- scale chain businesses (F&B, Retail, E- commerce).
+ High sense of responsibility, proactivity, and result- oriented mindset.
+ Strong communication, negotiation, and problem- solving skills.
+ Excellent planning and time management abilities.
+ Willing to travel for business when required.
- Have good communication and negotiation skills
- Obtain skills in MS Office of Word, Excel, and PPT
- Can go on a business trip to provinces

- Japanese language ability is a plus (not mandatory).

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-31 11:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 124532 - Assistant Talent Acquisition Manager - Retail - Mã tin đăng: 5367851. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Talent acquisition manager tại tỉnh/thành