Ward Charging Secretary (English) / Thư Ký Tính Phí Khu Nội Trú (Tiếng Anh)

FV HOSPITAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Receptionist responsibilities included: Welcome patient and patient relatives, anticipate the need to customer, give instruction to them as requested or needed. Handle phone call related to non- medical matter.
- Handle certificate of birth / Certificate of hospitalization / Certificate of Death
- Secretary works: Review discharge document and remind doctor to finish it before patient discharge, collect signature of doctor on discharge document. Scan discharge document. Return document to patient. Make appointment
- Liason with related people (Doctor and nurses) in case patient need additional explaination about the medical services.
- Handle month statistic report of the department activities.
- Charging responsibility: Charge correctly and appropriately follow the procedure and on time. Check charge before patient discharge. Check charge of other staffs in the team. Explain charges to patient and patient relatives.

Yêu cầu công việc

Qualification: Graduated from the University of economics, finance or insurance, business administration.
Experience: At least 2 years experience working in foreign companies.
Skills and knowledge:
- Honesty, dedication, careful, intelligent
- Ability to communicate and behave with customers ingenuity.
- Ability to work carefully detailed
Foreign language(s): Fluent in English (4 skills).

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-10 06:10:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Ward Charging Secretary (English) / Thư Ký Tính Phí Khu Nội Trú (Tiếng Anh) - Mã tin đăng: 4272031. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 6 Nguyễn Lương Bằng, District 7, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây