Trưởng phòng Phát triển Ứng Dụng Quản trị Quan hệ Khách hàng

CIRCLE K VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 6 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose

Support, develop and maintain application systems for the company
Work closely with stakeholders to understand business needs and requirements and develop solutions that align with the organization&039;s objectives

Job Accountabilities

Design, develop, and deploy customizations, features, and integrations within the CRM application
Other tasks are as assigned by Line Manager
Communicate with stakeholders to understand business needs and objectives
Ensure data accuracy and integrity within the CRM applications
Stay up to date with CRM software industry trends and best practices, such as applying AI technology to customer service, analyzing customer trends, ...
Create and update documentation related to CRM application architecture, configuration and customization
Provide technical support and troubleshoot issues related to the company’s applications
Ability to analyze, evaluate and propose software solutions based on requirements from departments, or initiatives to promote the digitalization process to reduce manual work and increase work efficiency

Yêu cầu công việc

A minimum of a BA degree in a related field and relevant experience, as follows: Certifications: Advanced education and certifications are required to work as an Information Application field or related desired..
Capable of English speaking, writing and listening skills
Good knowledge and rich experience in Retail, Ecommerce is a plus
Experience in developing and maintaining CRM applications
Familiarity with various database platforms such as MySQL, Postgres, Mongo, Oracle, …
Good programming skills in languages such as Java, JavaScript, C, Ruby …
Experience working on multitasking and prioritizing.
Know how to make decisions, explain and presentation
Hands­on experience with development of DB related tooling: deployment, monitoring…
5+ years of practical experience dealing with IT applications with direct contact with application users operation experience and application administration.
Excellent problem- solving skills and attention to detail
Experienced in implementing applications with asynchronous data processing and microservice architecture using techniques of Kafka, Redis, Catching, etc.
Able to work independently and collaboratively.
Have knowledge about developing AI technology

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 14:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 6 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng phòng Phát triển Ứng Dụng Quản trị Quan hệ Khách hàng - Mã tin đăng: 5281758. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CIRCLE K VIỆT NAM

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Hồng Lĩnh Plaza, Lot 2, Street No. 9A, Bình Hưng Ward, Bình Chánh District, HCMC

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Trưởng phòng phát triển ứng dụng tại tỉnh/thành