Total Rewards Manager

CÔNG TY TNHH ĐIỀU INTERSNACK VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 15 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Purpose of the position
To lead and manage the full spectrum of Compensation & Benefits and Office Administration, delivering effective, compliant, and business- aligned solutions that support employee experience, operational efficiency, and sustainable business performance.
Main Responsibilities:
To provide leadership and expertise to HR and the business in the specialist area of strategies, programs, and proposals for Total Rewards and Labor Relations activities focused policies and practices, that will drive business performance.
Developing policies/processes, annual operating plans for managing Salary and Welfare, Labor Relations
Oversee Total Rewards Operations to ensure compliance, consistency, and alignment with company objectives

Consolidate and validate periodic reports related to payroll, benefits, and statutory compliance (monthly/quarterly/annually).
Ensure the accuracy and proper archiving of documents related to compensation and benefits, adhering to audit and legal requirements.
Review and propose enhancements or new initiatives in total rewards strategy based on business goals, employee needs, and compliance trends.
Lead and oversee the implementation of salary, bonus, and employee benefits programs (e.g., payroll, timekeeping, SHUI, PIT, and salary structure) in line with labor laws and company policies.

Supervise the maintenance and improvement of the Human Resources Information System (HRIS) to ensure data accuracy, confidentiality, and operational efficiency
Implement Labor Relations arising according to current laws to protect the legitimate rights and interests of the Company and employees
Manage Office Administration activities to ensure efficient, compliant, and service- oriented support contributing to sustainable business operations.

Track and report on office assets and admin- related expenses periodically (monthly/quarterly/annually).
Manage end- to- end office administration: reception services (phone, meeting rooms, mail), administrative support (work permits, visas, TRCs, immigration, transportation, accommodation), and facility management (cleaning, office maintenance, renovation, office supplies).
Review service quality and propose improvements based on employee satisfaction surveys, policy compliance, and business objectives.

Risk management, Audit and Compliance with current regulations, policies and laws

Implement in internal/external audits related to payroll, labor compliance, and HR administration.
Review and propose solutions, resolve issues related to risks, control and compliance arising based on the audit status and the Company&039;s annual goals
Prepare periodic reports on payroll, benefits, and headcount data.

Perform other duties as assigned by the Company.

Yêu cầu công việc

Education:

Bachelor’s degree or higher in Human Resources Management, Business Administration, Finance, or related field

Experience:

Relevant certifications (e.g., Compensation & Benefits, HRIS, SHRM, or CHRP) are an advantage.
Good English (4 Skills)
Minimum 3~5 years of experience in a similar role within C&B, Total Rewards, or HR Operations

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 17:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
17/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
8 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Total Rewards Manager - Mã tin đăng: 5242361. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ĐIỀU INTERSNACK VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job