Technical Support (IT Fresher - Advanced English - Offer Up 24M)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
24 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

What is Azure A&I?
Azure A&I (Apps & Infrastructure) is the core team behind Microsoft Azure’s foundational cloud services. It focuses on building and managing virtual machines, containers, and hybrid cloud solutions to help customers run applications, manage infrastructure, and improve performance securely and at scale. The team also drives innovation in cloud- native technologies and supports global operations through scalable, reliable systems.

Participate in technical and non- technical training sessions to build proficiency in support topics and stay current with evolving tools and processes.
Contribute to continuous improvement by identifying inefficiencies, suggesting enhancements to automated tools, and providing feedback on product and process improvements.
Use provided tools and applications—such as diagnostic utilities, system logs, performance monitors, and proprietary platforms—to investigate and troubleshoot technical problems effectively.
Collaborate across teams and products to address moderately complex technical issues, leveraging cross- functional expertise to ensure thorough resolution.
Create or update internal and external documentation to support customers and peers in resolving issues more efficiently.
Manage support tickets by reviewing customer issues, initiating contact to understand concerns, and keeping customers informed throughout the resolution process.
Assist in post- incident reviews and root cause analysis to prevent recurrence as part of incident management participation.
Resolve or escalate a variety of customer issues, document technical work and research promptly, and maintain accurate case records for transparency and knowledge sharing.
Other relevant tasks assigned by the management

Yêu cầu công việc

Open to Fresher with Tech Background: A solid foundation in IT or programming is must
Customer service mindset
Advanced English proficiency (equivalent to IELTS 6.5 or higher)
Working hours: Willingness to work in
rotating shifts
,
including night shifts
11pm- 8am
3pm- 12am
7am- 4pm
9 hours/day (including 1- hour break), 5 days/week (2 non- fixed days off- determined by the manager)
Includes holiday and Tet shifts as assigned, allowances provided per labor law

Quyền lợi

An employee who works at night (10PM- 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
Full working equipment will be provided Annual Health Checkup
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Salary at 100% during the probationary period
Training will be offered
Salary ranges (Gross): 18.000.000 – 24.000.000 Gross
Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
90% contribution of the gross salary to social insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-25 18:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
3
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support (IT Fresher - Advanced English - Offer Up 24M) - Mã tin đăng: 5293611. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây