Technical Service Manager (Trading/ IT Product/ Electronic Product) - HCMC (Fluent in English)

TALENT TRADER VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB PURPOSE
Provides leadership to Customer Service Department by achieving operational efficiency, to reach excellent customer satisfaction, and generating service business at a reasonable cost.

Collaborates with Regional Customer Support to ensure local objectives and directions are aligned with regional direction.
Increase the quality & efficiency of customer service through process improvements and policy formulation to be more competitive in the market
Foster teamwork and maintain a highly motivated Customer Support team through effective leadership, communication, and guidance.
Responsible in the overall management of a national service partner network, technical support, call center, spare parts management, showroom and solution centers.

CRITICAL ACCOUNTABILITIES
Quality Service Operation & Customer Satisfaction

Continuously find ways to improve Service Coverage
Suitable parts stocking for faster repair
Manage the call center.
Outsourcing Projects
Improve ASP technical competency through training and release of service bulletin.
Standardize all customer service procedures and policies

Service Partner Management/ Service Network/ Outsource Vendor

Periodic review and evaluation of Service Partners and Outsource Vendors
Formulate and release Service Partner policy and guidelines.
Service Partner and Outsource Vendor meetings and operational reviews

Market Understanding

Gather customer service feedback.
Analyze customer requirement with countermeasure.
Gather competitor’s service support information.

Service Product

Launch of an extended warranty offering to corporate market
Launch a Maintenance Contract, when necessary, as an out- warranty service offering to corporate market

Showroom and solution center management

Enhance the products display and brand
Responsible for managing solution center and showroom operation.

Other tasks and reports as required

Yêu cầu công việc

Customer handling skills & understand customer/sales and service channel expectation in different market segment on different products.
Risk management (part of business management)
People Management
Spare part management.
Process reengineering.
Degree in Business Admin or equivalent with at least 10 years in Customer Service Management at trading company
Performance management

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-11 07:05:45

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Service Manager (Trading/ IT Product/ Electronic Product) - HCMC (Fluent in English) - Mã tin đăng: 4170872. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TALENT TRADER VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Việc làm cấp cao
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây