Team Manager (BPO, Customer Service, Contact Center)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Motivate CSRs and boost team morale.
Manage CSRs, provide feedback & coaching to CSRs to improve service quality. Assure compliance of metrics & procedures on behalf of CSRs.
Contingency Plan Implementation and Activation Monitor the balance of workload and CSR availability.
Provide Improvement Action Plans, Feedback, and reports to Microsoft.
Handle escalations from CSRs.
Acquire and update knowledge of all Microsoft tools and associated working processes.
Review daily, weekly, monthly, and quarterly operational reports.
Manage CSR readiness by communicating policies & procedures to the team.
Acquire and update knowledge of Microsoft products, support offerings, and licensing structure on an ongoing basis.

Yêu cầu công việc

At least 2 years of experience in the same role or Assistant Operations Manager or a Supervisor role in the BPO, Contact center industry.
Proved ability to do stamping and scheduling.
Others: Working time: 9:00 AM – 6:00 PM, Monday to Friday. Flexibility with working shifts is required as part of managerial responsibilities.
Experience in managing a team of 50 employees.
Excellent oral, written, and interpersonal communication skills.
Excellent speaking and writing in English.
Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.
Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.
Strong determination for KPI achievement.
Experience in managing performance targets is desired.

Quyền lợi

Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Full working equipment will be provided.
Annual Health Checkup for employees who have worked for at least 6 months from the date of signing the official labor contract.
90% contribution of the gross salary to social insurance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-12 06:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 24
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Team Manager (BPO, Customer Service, Contact Center) - Mã tin đăng: 5392047. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Team manager tại tỉnh/thành