Team Leader, Service Delivery (SAP S4/Hana)

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

OVERVIEW
The Delivery Support Level 1 Team Leader is responsible for managing the Level 1 SAP ERP support team, ensuring smooth operation, timely user support, and effective collaboration with Level 2 experts. This role requires both technical knowledge of SAP modules (FICO/MM/SD/PS) and leadership skills to guide the team in delivering high- quality support services.
RESPONSIBILITY
End- user Support:

Ensure effective user guidance on system usage for better efficiency.
Guarantee accurate documentation of issues and resolutions for knowledge base improvement.
Oversee the process of receiving, analyzing, and resolving user requests related to SAP ERP (FICO/MM/SD/PS modules).

Interaction with Level 2 Module Experts:

Collaborate with Level 2 Experts to test, validate, and implement solutions for users.
Escalate complex issues or advanced requests (e.g., system configuration, data integration) to the FICO/MM/SD/PS Level 2 team.
Ensure smooth information flow between users and Level 2 teams for quick problem resolution.

Team Management & Operations:

Conduct regular performance reviews and training to enhance team capabilities.
Develop standard operating procedures (SOPs) and ensure adherence across the team.
Monitor daily support activities, prioritize tickets, and ensure timely resolution.
Lead, manage, and mentor the Level 1 Delivery Support team to ensure efficient handling of support requests.

Yêu cầu công việc

REQUIRED SKILLS AND BEHAVIORS
Background / Experience

Preference will be given to candidates with prior experience in user support or business analysis.
Bachelor’s degree in Accounting, Finance, or Information Technology.
At least 3–5 years of experience in SAP ERP (FICO/MM/SD/PS modules), with prior experience in user support or business analysis.

Specific job skills

Basic knowledge of financial processes and budget control.
Proven leadership or supervisory experience is an advantage.
Strong analytical and problem- solving skills, especially in handling system or business process errors.

Competencies

Ownership, result- oriented thinking
High sense of responsibility, proactive at work, and eager to learn.
Ability to work in a team and collaborate effectively with other departments.

Mindsets & behaviors

Willingness to share knowledge, provide guidance, or receive guidance from others.
Strong relationship- building and communication skills.
Professionalism, Integrity, Responsibility (Core Values)
Positive and open- minded attitude
Ownership and result- oriented thinking.

Interface

BA team and Information Technology Department
Director, Managers of Information Technology Department
ERP end- user

Key decision rights

IT software system efficient development and adjustment

Deliverables

Timely support end- user
Fulfill requirement as per schedule
Make timely reports to other managers in IT Department.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-12 18:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/01/2026
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Team Leader, Service Delivery (SAP S4/Hana) - Mã tin đăng: 5447505. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây