[TAM SON] HN - Senior CRM Executive (Loyalty)

OPENASIA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi- industry investment group established in 1994 in Vietnam. Tam Son was initially founded in 2005 with a mission to bring global luxury fashion brands to Vietnam.
The Senior CRM executive is responsible for managing the organization’s CRM ensuring the company can make the most out of marketing opportunities it offers.
Since then, we have expanded our portfolio beyond fashion and into various luxury fields including watches, jewelry and audio- visual technology brands including Patek Philippe, Hermès, Vacheron Constantin, Piaget, Chopard, Bottega Veneta, Saint Laurent, Hugo Boss, Kenzo, Bang & Olufsen. Tam Son currently operates a network of 30 stores in both Hanoi and Ho Chi Minh City. The company plays an important role in the development of Openasia Group.
• Analyze customer data and propose changes to improve the effectiveness of acquisition, retention, and upselling programs.
• Ensure customer experience and customer service standard are well maintained.
• Deliver reports and analytics as required by managers.
• Manage the loyalty programs through delivering suitable treatment (events, gifts, coupons, etc.) to each customer segment in order to increase customer satisfaction and loyalty. Ensure and enhance the quality of each treatment delivered to customers.
• Manage CRM spending budget and stock.
• Work closely with cross- functional teams to deliver optimized CRM campaigns.
• Work closely with Marketing team to deliver client communication schemes.
• Customer database management: Utilize and manage various systems regarding customer database to ensure high quality data as basis for all CRM activities.

Yêu cầu công việc

Core Competencies

Flexibility
Enthusiasm
Creativity
Positive thinking
Dynamic

Skills

Team work skills
Excellence problem solving skills
Good negotiation skills
Excellence communication skills

Knowledge

Graduated from economics, business administration, marketing or related fields
Proficient in Microsoft Office 365 • Good synthesis, analysis and reporting
Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
Event planning & execution is an advantage
5 years proven working experience in customer service, customer experience, private banking, guest relations or partnership management
Hands on experience with CRM software/system is preferred

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 08:59:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [TAM SON] HN - Senior CRM Executive (Loyalty) - Mã tin đăng: 4230744. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây