[TAM SƠN] - HN Customer Service Executive/ Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng

OPENASIA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Tracking customer service KPIs and metrics
Own the end- to- end customer service experience, collaboration with other departments (e.g. sales) and other Operations teams where necessary.
Collect and analyze customer feedback, handle complaints to building strategies for improving the overall customer experience and fostering loyalty
Develop and implement a strategy for customer service with the overall objective of improving customer satisfaction, operational efficiency and quality of service.
Respond to customer inquiries within working hours
Design WOW customer experience standard; conduct training to sales team and other key stakeholders.

Yêu cầu công việc

Competencies

Cooperative attitude: Promote team spirit and solidarity and actively seek cooperation, both inside and extending beyond the team itself.
Strategic thinking: Charts course within own professional area and provide ideas for the direction and development of the organization.
Change orientation: Encourages the necessary changes in own or adjoining professional areas and helps with their implementation.
Customer orientation: Anticipates customers’ wishes, goes the extra miles and is regarded as a constructive business partner.
Planning and organization: Plans, coordinates and direct various kinds of activities, both for himself/herself and for others. Works out systems or procedures that make it easier to achieve the goals.
Learning capabilities: Seeks and creates learning possibilities for himself/herself to develop and to learn from and with others. Helps and motivates others to learn.
Leadership: Coaches and motivates staff and invoices them in the performance of the activities.
Result orientation: Make use of every opportunity to surpass the anticipated results and encourage others accordingly.

Qualifications

Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
3 years of proven working experience in customer service, customer experience
Contact center and CRM technology: Extensively experience with deploying and managing / maintaining various front- end applications (e.g., Avaya, Cisco, Salesforce, etc.) and CRM platforms (Oracle, Microsoft, SAP, Salesforce, etc.)
Proficient in Microsoft Office 365
University degree (Bachelor/Master) in economics, marketing, finance or equivalent

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:45:15

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [TAM SƠN] - HN Customer Service Executive/ Chuyên Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4072657. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

OPENASIA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây