Support Engineer

ITECHWX VIETNAM - WIRECARD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The engineer is responsible for support delivery, working with customers to resolve complex technical customer issues on the Microsoft Azure Platform. In addition, the engineer will focus on determining technical support scenarios, supportability asks, support workflow adjustments for Azure Security components; identifying required tools, cloud access, training, processes or capabilities for support to assess issues. Need to closely collaborate with engineering, operations and other CSS engineers.
Azure Security team takes charge in Endpoint Security, Threat Analytics, Infrastructure solutions, Information Protection and involving products like Defender for Cloud, Microsoft Sentinel, Information Protection, Key Vault, Defender for Endpoint, Windows Defender, Defender for Cloud App and Defender for Identity, which use machine learning, big data.....to secure endpoint devices, apps and other resources in various security scenes.
Azure Security support team belongs to Microsoft CSS Cloud & Enterprise Business Unit. This position under Azure Security support team is responsible for delivering Azure Security Service and support to our global customers with the ultimate satisfaction.
Headcounts: 06
Includes analytics, computing, database, mobile, networking, storage and web. To establish cloud service, one of the keys is have the Identities ready in the Cloud.
Project Introduction
Main Responsibilities
Technical services & Responsiveness
• Identify the right resource to collaborate with to work toward the final solutions.
• Effective Communication & Collaboration
• Collaborate with cross- group peers both proactively and reactively.
• Drive the communication with the customer to deliver desired solutions in response to customers’ concerns.
Operational Precision
• Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time.
• Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed.
• Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors, maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and new Azure technology training.
Training & Readiness
• Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and long- term career plans.
• Make effective technical presentations, both internal and external. Your skills and experience/Opened to all Levels
• Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current knowledge deficiencies /training needs, as well as potential future needs.
• Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all scheduled training.
Qualifications:
• Excellent communication skills, collaboration skills, self- motivation and must have a strong team spirit.
• Knowledge of Microsoft Azure Platform services (as a plus) Microsoft Azure architecture and its components (Fabric, Compute, Storage, etc.) Azure Platform development and deployment concepts
• Strong analytical logic thinking knowledge of one or two of the following domains: Network, Cyber security Collection products. Familiarity with OS Internals concepts (Windows, Linux, etc.), Storage, Active Directory and Security Understanding of Virtualization concepts and virtual system administration, in- depth knowledge of VMware/Hyper- V as a plus.
• Must have strong verbal and written English skills.
• Bachelor&039;s degree in computer science, Electronic Engineering or equivalent experience.
• A minimum of 1–3 year IT experience and demonstrate aptitude for providing superior customer service in politically charged environment.

Quyền lợi

Cơ hội phát triển chuyên môn

Hỗ trợ chi phí khi tham gia các khoá học, chương trình đào tạo
,

Bảo hiểm

,
Bảo vệ tài chính cho bạn và gia đình trong trường hợp sức khỏe hoặc các trường hợp khẩn cấp khác

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

,
Hỗ trợ đào tạo và cải thiện năng lực

Nghỉ phép

Bạn có thể nghỉ phép hoặc nghỉ ốm không giới hạn, miễn là quản lý trực tiếp chấp thuận thời gian nghỉ của bạn

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-26 00:25:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Support Engineer - Mã tin đăng: 4332784. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX VIETNAM - WIRECARD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây