Tuân thủ các quy định bảo mật thông tin khách hàng.
Đưa ra những đề nghị về dịch vụ và sản phẩm đối với những khách quay lại spa để hỗ trợ quá trình trị liệu lâu dài cho khách.
Identify, discuss treatment and products with guests.
Có kiến thức về ngành nail. (đối với dịch vụ làm móng).
Must provide a detailed explanation of all treatment techniques to be used on guest, as well as be comfortable discussing and assessing guest’s requirements and concerns, and anticipating guest’s needs. Provide any additional details or services to go above and beyond the guests’ expectations.
Maintain the confidentiality policy for all spa guests.
Tư vấn và trao đổi với khách về bài trị liệu và sản phẩm.
Tuân thủ các quy định an toàn trong quá trình làm việc.
Có kĩ thuật sơn móng đúng cách. (đối với dịch vụ làm móng).
Sử dụng kỹ năng chăm sóc sức khỏe theo tài liệu tiêu chuẩn quốc tế khi cung cấp dịch vụ cho khách hàng và đồng nghiệp.
Proper nail painting techniques including French manicure.(apply for nail servicers particularly).
Practice professionalism in every situation with co- workers, guests and management, treating each person with respect and integrity.
Maintain a professional appearance at all times, adhering to departmental grooming standards and dress in full uniform at all times.
Xử lý các tình huống khẩn cấp
Maintain treatment areas cleanliness at all times. Practice a “clean as you go” approach to all work areas.
Must maintain a medical facility grade of cleanliness in the treatment area at all times, practicing all sanitation and safety guidelines as required by any applicable regulations and by the Policies & Procedures.
Maintain and practice all safety procedures and protocols.
Luôn giữ vẻ ngoài gọn gàng, tươm tất, sạch sẽ phù hợp với môi trường spa.
Thực hiện nghiêm túc tiêu chuẩn của công ty và nội quy của bộ phận, làm dịch vụ theo tài liệu hướng dẫn của bộ phận.
Cư xử chuyên nghiệp trong mọi tình huống với đồng nghiệp, khách và quản lý.
Must be comfortable answering questions and use proper telephone etiquette at all times.
Handle emergency situations with urgency and discretion.
Must be comfortable contributing to the development and improvement of treatment procedure.
Tư vấn, tìm hiểu yêu cầu , mục tiêu dịch vụ trước khi phục vụ khách hàng.
Knowledge of nail art application with rhinestones, decals etc. (apply for nail servicers).
Duy trì mối quan hệ khách hàng.
Maintain proper record of guest history and preferences.
Có kiến thức trong việc bảo quản các dụng cụ và trang thiết bị có liên quan đến chuyên ngành nail.
Giữ thái độ niềm nở chuyên nghiệp với khách.
Giữ tất cả các chứng nhận có liên quan.
Ghi chú lại thông tin cũng như thói quen, sở thích của khách.
Giữ vệ sinh và bảo quản tất cả các thiết bị máy móc tại khu vực spa, công ty theo quy định.
Must stay current on all relevant certifications as applicable.
Responsible for proactively offering and promoting additional spa services and products, return visits as well as retail components that will support the treatment and follow- up suggestions.
Xây dựng để phát triển và cải thiện quá trình trị liệu.
Must maintain working knowledge of the following tools and equipment: paraffin heater, cuticle nippers, pushers, emery and buffers, hot oil manicure heater, electric mitts, sanitizing equipment, etc.
Practice universal health care protocol while dealing with guests and co- workers.
Follow the established guidelines for nail care and services adhering strictly to the Spa Standards, Protocols, Policies and Procedures.
Maintain positive guest relations at all times.
Giữ vệ sinh khu vực làm trị liệu.