Helps facilitate daily operations of the Spa to reflect sophistication in services and seamless service to the customer.
Năng động , quyết đoán duy trì tiêu chuẩn của bộ phận spa, giữ vệ sinh, bảo trì bảo quản các thiết bị trong khu vực spa.
Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilization of manpower and facilities.
Proactively making certain the facility, services and equipment are clean and in optimal working order.
Hỗ trợ đào tạo nhân viên kĩ thuật về các kĩ thuật trị liệu, dùng phương pháp chuyên nghiệp.
Will provide assistance in servicing guests in between training schedules.
Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
Tham gia những buổi đào tào hỗ trợ kĩ năng công việc của bộ phận và công ty.
Conduct a daily walk- through and inspection of the spa, fitness and retail facilities.
Giám sát kiểm kho những hàng hóa cần thiết cho bộ phận spa.
Báo cáo với trưởng bộ phận spa trong những trường hợp cần.
Kiểm tra hàng ngày khu vực spa.
Duy trì mối quan hệ tốt với bộ phận khác, ghi nhận những lời đóng góp.
Bảo đảm mọi hoạt động diễn ra trong bộ phận đều phù hợp với tiêu chí kinh doanh của công ty, tuân thủ tiêu chuẩn an toàn và bảo mật.
Quản lý spa thực hiện tuân thủ các hướng dẫn sức khoẻ và vệ sinh theo quy định và quy trình của cơ quan nhà nước và công ty. Duy trì sự sạch sẽ ở toàn bộ khu vực spa và phòng tập thể dục.
Tạo ra môi trường làm việc tích cực để khuyến khích nhân viên.
Tư vấn khách hàng, quảng bá dịch vụ spa.
Giám sát nhân viên kỹ thật theo tiêu chuẩn của bộ phận spa.
Trains, motivates, and provides regular communication to the team to deliver service with unmatched sophistication and professionalism while fostering a culture of accountability.
Bảo đảm nhân viên kĩ thuật luôn duy trì đúng các hướng dẫn về y tế, sự sạch sẽ trong suốt quá trình trị liệu cho khách theo đúng các quy định và quy trình.
Supervise spa reservations to ensure maximum yield and labor efficiency.
Will work to maintain vendor relationships for the brand and will develop brand standards for services, products, protocols, and retail support.
Giám sát tình hình nhận khách để bảo đảm đạt được tối đa hiệu suất nguồn nhân lực để đạt được doanh thu.
Assist in the development and update of Spa service offerings.
Must practice methods, which comply with sanitation, and health guidelines established by local regulations and the Property’s Policies and Procedures.Maintain cleanliness in all areas of the Spa and Fitness areas.
Responsible for supervising and mentoring Therapists as per the established Spa Protocols, and Corporate Standards, Policies and Procedures.
Tư vấn cho khách hàng, quảng bá dịch vụ spa, đạt được sự mong đợi của khách hàng.
Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
Must ensure Therapists maintain a medical facility grade of cleanliness in the treatment area at all times, and practicing all sanitation and safety guidelines as required
Giám sát nhân viên kỹ thật theo tiêu chuẩn của bộ phận spa.
Promotes a positive work environment that stimulates and motivates employees to acceptable levels of turnover, absenteeism, and promotions.
Giao tiếp với các bộ phận khác để cùng hợp tác phục vụ tốt cho khách hàng.
Recommend personnel changes in assigned areas, including promotion, demotion, and vacations, leaves of absence and release of staff.
Keeps leadership informed on a timely basis of any undue variance from expected results.
Ensure that inventories are conducted regularly and accurately for all retail products, linen and professional products.
Duy trì mối quan hệ với nhà cung cấp sản phẩm cho spa và phát triển những tiêu chuẩn thương hiệu trong các dịch vụ, sản phẩm.
Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies.
Must provide a detailed explanation of all treatment techniques to be used on guest, as well as their comfort, assessing guest’s requirements and concerns, and anticipating guest’s needs. Provide any additional details or services to go above and beyond the guests’ expectations.
Hỗ trợ trong việc phát triển và cập nhật các dịch vụ spa.
Giám sát, duy trì hoạt động spa theo quy định của bộ phận và công ty.
Đề xuất các thay đổi nhân sự bao gồm thăng chức, giáng chức, chỉ định ngày nghỉ phép cho nhân viên.
Market and sell the spa facilities, services, and products conveying their opulence to the customer.
Hỗ trợ trong việc phục vụ khách.
Đào tạo, khuyến khích và thường xuyên trao đổi với các thành viên trong bộ phận để mang lại sự thống nhất trong cách phục vụ chuyên nghiệp.
Responsible for helping standardize, maintain, update and training of all Therapists on Spa policies.
Must be able to assist in the training of Therapists with a set of thorough, expert, complete and knowledgeable massage treatments, always using professional methods, draping techniques and adhering to the Therapists Code of Ethics.