Software Product Executive (CRM system)

CÔNG TY TNHH WALL STREET ENGLISH
Mức lương
30 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Areas of Responsibility:
CRM system building and implementation.

Understand business dynamics and set- up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.
Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.
Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.

Responsible for preparing user training material and guidelines.

Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.
Ensure clear and referenceable configuration documentation.

CRM Service escalation support for end- users

Work with team members to solve the big impact issues.
Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.
Meeting with teams to help them analyze business trends.

Data analysis support.

Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.

Required Competencies

Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.
Patience when handling difficult user cases.
Must be able to work independently and be team- oriented, reliable, and dependable.
Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)
Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
Organize and hold training sessions on processes for all roles to increase efficiency of usage.
Escalate reoccurring technical issues to the relevant support teams.
Troubleshooting software or user errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology. Ability to assist in trouble shooting of ad hoc issues.
Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.
Lead communication for platform and process changes.
Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-03 06:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Software Product Executive (CRM system) - Mã tin đăng: 4376485. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH WALL STREET ENGLISH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây