Service Center Attendant (Reception/Operator)

HOLIDAYS INFINITY PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* SCOPE OF WORKS
Takes and distributes messages for guests; provides information on guest services and answers guest’sinquiries to response all guest’s requests at hotel.
Communicate via phone clearly, distinctly, and with a friendly, courteous tone. Uses listening skills to putcallers at ease and obtains accurate, completeinformation. Answers incoming calls and directs themto guest rooms through the telephone console or tohotel personnel or departments.
* DUTIES AND RESPONSIBILITIES
- Keep records of incoming and outgoing calls
- Must be polite and courteous while answering the phone.
- Following telephone etiquette.
- Places outgoing calls.
- Answers incoming calls.
- To be fully aware of and adhere of health and safety, fire and bomb threat procedures.
- Assists in reporting telephone equipment or service complaints and problems.
- Directs call to guest rooms, staff, or departments through the switchboard.
- Understand the telephone operator board
- Provides information about hotel services to guests.
- Update directory information on the front office software.
- Trains or assists with training new telephone operators in performance of job duties.
- Logs all wake- up call requests and performs wake[1]up call services.
- Perform any other duties as assigned by the Management;
- Understand the procedure to proceed when an emergency call is required.
- Receives guest messages and deliver the same to the guest.
* BENEFITS:
- Free annual check- up at VinMec International General Hospital
- Opportunities for training & career development at Hotels;
- Professional and classy working environment.
- Extremely competitive incomes & incentives;
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Provided with PVI Health Insurance package
- Have the opportunity to rotate job positions according to your wishes
- Accommodation support for Land/Remote staff
- Working time: 48 hours per week
- All devices and tools are supported and tools are protected during work
- Allowance for meals and accommodation: 3 million VND/month

Yêu cầu công việc

* QUALIFICATIONS/ EXPERIENCE
- Outstanding verbal and written communications skills in English, additional foreign language is aplus;
- Level of Education: Bachelor (Foreign Language, Hospitality Management);
- Pro- active with a passion for luxury hospitality;
- Outstanding interpersonal, communication skills at all levels, socially articulate in a business sense;
- A minimum of 01- year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings;
* OTHER SKILL REQUIREMENTS
- Computer: Excel, Word, PowerPoint, Outlook
- Strong organizational skills with outstanding attention to detail.
- Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management, Customer Service;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-08 23:05:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Center Attendant (Reception/Operator) - Mã tin đăng: 4162545. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOLIDAYS INFINITY PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian tạm thời
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây