Server - Nhân Viên Phục Vụ

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
You personalize interactions within the service process, aiming to make each visit to the Regent Phu Quoc bars as memorable and unique as possible
You know how to upsell quality products and use suggestive selling in order to complement products, resulting in a higher average spending and overall revenue increase
You inform guests about activities that will take place in Regent and around Phu Quoc Island in order to contribute to a pleasant stay for our guests
You responsibly handle cash and credit card payments, by carefully recording transactions in the Point of Sale System, resulting in an accurate daily report at the end of the day
Ensure all tables are setup according to the resort’s standards and that service stations are fully stocked and ready for operation
Acknowledge guests and remember dining preferences as well as their names and preferred seating. You look for opportunities to positively surprise guests through small or large gestures and acts of kindness
You remember and take orders without prompting, resulting in a seamless service delivery
Make sure the bars and the surrounding areas are spotlessly clean. You do this by following cleaning checklists, but also by taking control and inspect the areas on a regular base
Tailor menu recommendations to guests for both food and beverage items. You do this by genuinely listening to the guest’s preferences and making recommendations accordingly

Yêu cầu công việc

Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
Maintain high standards of personal hygiene at all times
Able to communicate in English
Working with multi- cultural teams
1- year minimum in five- star hotel or fine dining restaurant.
Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Ensure that full uniform is worn at all times

Quyền lợi

14 annual leave, 2 days off per week
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
Rest and relaxation: 1 million per 3 service months
International working environment
Relocation, repatriation and home leave allowance
Insurance as labor law
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
7 accident insurance
Other benefits will be discussed during the interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-22 01:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/01/2026
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Người giúp việc/ Phục vụ/ Tạp vụ
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Server - Nhân Viên Phục Vụ - Mã tin đăng: 5462826. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây