Senior Team Leader – Product Marketing

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


What you will do

Strategy:
Define and propose user- growth strategy (acquisition, retention) and communication plan for Airlines & Travel vertical at MoMo;
Plan and design growth- hack initiatives with quantifiable objectives based on extensive research, analysis, and collaboration with relevant teams;
Build detailed tactical plans for assigned growth projects, encompassing various levers such as promotions, communication, campaigns, product features;
Lead the execution of major projects and activities, including media campaigns, promotion programs, and product optimization.
Promotion:
Utilize data analytics to optimize promotional programs based on customer behaviors, achieving cost reduction while increasing user growth and retention.
Market Research:
Conduct market research and competitive analysis to identify growth opportunities, market trends, and customer needs.
Product Collaboration:
Work closely with the product team to provide user insights essential for product development and growth.
Budget Management:
Manage annual budget allocation between promotional costs and media mix to align with business objectives across in- app and external channels.
Monitoring & Reporting:
Continuously monitor and analyze key performance indicators (KPIs) related to growth initiatives (Monthly active users, new user, retention, SnM).
Provide regular reports and insights to senior management.
Stakeholder Management:
Collaborate with other business units and departments (Key account, Biz Ops, Content & design, Product) to understand and jointly drive the achievement of their business targets.
Experiments:
Implement and evaluate A/B tests and experiments to optimize conversion rates and improve the user experience throughout the customer journey.


What you will need

Hunger to drive action and impact;
Strong intuition about users and products; experience in product is a plus;
Strong interpersonal skills, capable of managing senior stakeholders
Strong understanding of user- centricity concepts and marketing platforms;
Bachelor’s degree in Marketing, Data, Business, or Finance;
Extensive experience in user research, insights search, and building marketing campaigns;
Familiarity with the Fintech/Ecommerce/Ride Hailing market;
Strong analytical skills;
Ability to leverage local nuances to design highly relevant growth activities for our users;
Minimum of 5 years of experience in relevant fields such as Growth, Digital Marketing, and Business Analytics;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:09:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Team Leader – Product Marketing - Mã tin đăng: 4106955. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Senior team leader

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây