Secretary freeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Accurately communicate information to relevant departments and follow up on feedback.
Perform other tasks as directly assigned by the COO.
Regularly report work progress and results directly to the COO.
Prepare documents and gather information upon request.
Receive, classify, organize, and process documents and paperwork from departments.
Manage and arrange schedules, meetings, and business trips.
Support internal management and business activities at the Branch.
Assist the translation team in software development projects if requested.

REQUIREMENTS

Japanese proficiency equivalent to N2 or higher, good communication skills in a professional environment (prior experience working with Japanese people is preferred).
Candidates with IT knowledge and English proficiency are preferred.
Able to travel for business trips and attend client meetings with the COO
Friendly, sociable personality, able to connect and work well in a team.
University degree required.
Responsible, able to work under pressure, and willing to work outside office hours when necessary.
Passion for secretarial work; preference given to candidates with customer service experience or interest in management and business fields.

Quyền lợi

Salary review twice a year
Childcare allowance
Professional, stable working environment with long- term development opportunities
Opportunity to go on business trips and work with foreign partners
Paid leave on Japanese holidays and birthday leave
Opportunity to work directly with Japanese managers – a chance to enhance Japanese language skills and real business experience
Full social and health insurance, paid leave, holiday bonuses as per regulations

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-29 13:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Secretary freeC's Client - Mã tin đăng: 5238964. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây