SAP Application Support (FICO) – French Speaking

BOUYGUES CONSTRUCTION IT VIETNAM
Mức lương
25 - 35 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

As an Application Support Executive, you will support your colleagues in the Group by solving their incidents or requests that support their functional business applications.
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.
Job Description

Capitalize & document new knowledges/best practices in the proper support. Be in charge as well about organizing in a dedicated library and inform the team.
Ensure the quality of the provided services through regular survey: collect feedbacks, analyze points to be improved and suggest relative actions.
Depending on the integration of the candidate, you will eventually be in charge of organizing trainings for user: produce training material, provide training on assigned scope of work.
Involve in implementation of new business applications/features to update and transfer new features to users: produce related documentations & contact users to present them, be an active contact point to answer the needs of users and alert leader/manager when the problem becomes critical and recurrent.
Tickets handling: contact users to understand, simulate and analyze their problems/errors to identify the root cause and provide the guidance to solve the incident.
Analyze data from systems and produce technical/business reports to share information with leader/manager and FR/MR team to highlight the contribution of the team.

Job Requirements

Someone who has a sense for training using digital tools is a plus.
Fluent in French and English is mandatory.
Strong background in Finance and Banking.
Motivation, responsiveness, interpersonal, analytical.
Experienced in SAP system (FICO module), Salesforce, Microsoft 365 suite (such as SharePoint, OneDrive, Teams, …) or other ERP system is a big advantage.
Experience of analyzing and documenting user need and requirements.
At least 3 years experiences in providing application support/ consulting to users in a customer focused environment.
Sense of service and customer orientation.

General Skills

Team and collaborative spirit.
Can- do attitude.
Rigorous, concerned for the quality.
Methodical/ Organized.
Good interpersonal skill.

What We Offer
Professional, Open- minded and Creative Environment:

Great teamwork with Agile mindset.
Strong sharing culture to improve individual development.
Fostering mutual respect and understanding.
International, friendly, proactive, supportive workplace.

Individual Development:

Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
Individual empowerment.
Extensive training and in- depth knowledge sharing sessions.

Special Care for Employee:

15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3- year working).
Work from home 2 days/ week.
Various attractive teambuilding activities and company trip.
Up to 2- month performance bonus.
Annual health check- up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3- working year).
100% salary on probationary period.
Dell laptop and external monitor for your work.
Sport, personal activities sponsor.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-20 16:45:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/11/2024
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin SAP Application Support (FICO) – French Speaking - Mã tin đăng: 4778293. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BOUYGUES CONSTRUCTION IT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Sap application tại tỉnh/thành