Sales Admin Leader

CÔNG TY TNHH PHÚC GIANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Lead and manage Sales Admin & Trade Marketing team, ensuring effective across- departments collaboration and resolving issues arising in daily operations.
Sales Admin Team Management:

Handle notifications and permit procedures from the Ministry of Industry and Trade for promotional programs.
Handle administrative tasks and support marketing events, including vendor contracts, booking hotels/air tickets for dealers, coordinating in/out of event products, coordination support, etc.
Monitor sales performance via the SalesOne system and generate accurate and timely sales reports.
Calculate program results and process payment documents for distributor support programs.
Prepare reports and consolidate information as requested by management.
Manage order processing workflows, coordinate with the warehouse team to resolve any issues arising during delivery.

Trade Marketing Team Management:

Monitor vendors to ensure timely production and installation, ensuring product quality as Design layouts.
Support training for in- store sales personnel to enhance product knowledge and sales performance.
Supervise trade marketing activities, reporting on promotional campaigns efficiency, and propose POSM to enhance brand visibility.
Collect information, track market prices, and competitors’ strategies to help the sales team stay updated on market trends and customer demands.

Other tasks assigned by managers.
Develop and propose internal process improvements in collaboration with other departments to enhance work efficiency and reduce errors in workflows.
Manage and review framework agreements and trade agreements, ensuring compliance with company policies for each distributor.
Prepare and present weekly and monthly reports, analyze sales data, inventory levels, and campaign effectiveness for management. As well as preparing other reports required by the brand.

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree in Business Administration, Management, or related fields.
Proficient skills on MS Office software pack. (Word, Excel,…)
At least 2–3 years of experience in administration or office management.
Basic Qualifications:
Capable of working independently as well as collaboratively in a team.
Able to adapt and work effectively with different cultures and personalities.
Quick to take action in sudden situations, with strong problem- solving skills and the ability to work under high pressure.
Willing to learn and adapt to new tasks.
Careful, with strong communication skills and well- structured presentation abilities.
Logic and creative thinking based on sales mindset.
Referred and Plus:
Proficiency in Microsoft Excel (at least intermediate level); advanced skills are a plus.
Preferably with experience in the Consumer Electronics industry.
Education & Language: Bachelor’s degree preferred; good command of English.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 15:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin Leader - Mã tin đăng: 5281852. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÚC GIANG

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 10 Trịnh Văn Cấn, Phường Cầu Ông Lãnh, Quận 1, TPHCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây