Sales Admin - Bancassurance Department

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Client Service (CS):
- Co- ordinate efforts of all Departments/ Divisions and work as intermediary on behalf of the Line Management(s)
- To review the renewal list for timely reminders to clients
- To conduct non- life insurance seminars/trainings for partners
- To give feedback on clients’ inquiries
- Create, structure, and manage paper, email files, and other documentation by agreed processes and procedures of the Marketing Division
- To approach clients, sell insurance, and take care of clients.
- To check insurance claims to solidify trust and safeguard reputation.
- To request the Business Processing Team to issue policy, endorsement
- Other CS activities as assigned by Line Management(s)
Business Administration:
- Monthly & quarterly Gross Written Premium analysis report, expenses analysis report, Data checking.
- To report any unusual problems to Line Management(s)
- To Interview potential/prospective clients to get data about their financial resources and discuss existing coverage for business estimation.
- Assist Line Management(s) in finishing the Projection template report, estimated performance report, and other reports assigned by Line Management(s)
With concerned departments:
- To cooperate with Corporate Claims Division/ Retail Claims Division:
+ To follow up on any pending claim cases.
+ To settle the claim smoothly for customers in compliance with the company’s procedure.
- To follow up with the Business Processing Section for operation matters.
- To coordinate with related divisions/departments for all related jobs or in close coordination with other departments for special events organized by the Company.
- To work closely with the Underwriting Section for quotation and coverage.
Others:
- Other assigned tasks by Line Management(s)
- To report any unusual problems to Line Management(s) if any.
- To integrate the division’s data, update the Production budget.
- To update the market trends directly influenced the Company’s business activities.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
- Good at English
- University Graduation
SKILLS/KNOWLEDGE:
- Strong marketing sense.
- Clearly understand working procedure & flow chart.
- Be highly aware of the requirement to be professional to provide high- quality service to clients.
- Accuracy
- Well know all insurance products and be able to explain to clients their coverage.
EXPERIENCE:
- At least 2 years’ experience in related field(s).
- Experience in non- life insurance is preferred

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-21 18:15:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin - Bancassurance Department - Mã tin đăng: 4371776. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây