Sales Admin

TÜV SÜD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Any other tasks assigned by Direct report line.
Prepare contract review documents, new customer account creation, credit notes, follow up on invoices issuance.
Prompt and regular upkeeping of customers&039; database to maximize customer relationship management.
Handle incoming enquiries, prepare technical costing sheets, generate sales quotations and create sales order in system.
Administrative support such as e- filing of sales documents to ensure audit compliance.
Escalate qualified opportunities to appropriate sales engineer for further development.
Provide customer service by attending to customers’ requests for test schedules, samples, and submission.
Monitor and provide regular updates on debtors&039; listing for effective debt management.

Yêu cầu công việc

Good command of spoken and written English.
Proactive team player with the ability to work independently in challenging projects and timelines.
Good knowledge in using Microsoft Office.
Minimum a Diploma with at least 1 year of sales administrative experience.
Strong interpersonal skills with ability to build good rapport with all levels of staff.
Results and service- oriented individual who possess initiative and excellent communication skills.
Meticulous, efficient, enthusiastic, and resourceful with a “can- do” attitude.

Others (Benefit):

Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
Free parking
Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
13th- month salary, bonus based on performance and business result
15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
Working in an international dynamic and friendly environment
Ad- hoc staff engagement events, team- building activities, company trip
Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 12:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Tân Bình, Tân Phú, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin - Mã tin đăng: 5281321. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TÜV SÜD VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây