Sales Admin

CÔNG TY TNHH ALUBEND VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

* International Sales Support and Communication- Inquiry Handling: Receive, categorize, and respond to emails and phone calls from foreign customers (Europe, US). Fluent English communication is mandatory to clarify requirements regarding machining, materials, tolerances, and technical standards.- Quotation Coordination: Coordinate closely with the Engineering and Production- Departments to gather information on costs and lead times. Prepare professional Quotations and Sales Orders in English, adhering to international standards.- Contract/Order Management: Monitor and update order status from confirmation to delivery, ensuring compliance with the terms and conditions agreed upon with international clients.- Sales Team Assistance: Prepare essential sales documents, company profiles, and offer samples for the Sales Team for international business trips or exhibitions.* Administrative Support:- Customer Relationship Management (CRM): Update customer information, transaction history, feedback, and related documents within the CRM system.- Record Keeping: Organize and manage all documents, contracts, quotations, and invoices related to export and sales activities.- Reporting: Compile weekly/monthly/quarterly sales data (revenue, order volume, market performance, etc.) and prepare management reports in English for the Board of Directors.* Flexible Working Hours:- Be available to work flexible hours, including some evenings, to accommodate customers in the US timezone.

Yêu cầu công việc

- Proven experience in a sales support or administrative role.- Excellent communication and interpersonal skills.- Excellent English- Proficiency in Microsoft Office Suite, especially PowerPoint and Excel.- Strong organizational skills and attention to detail.- Ability to work independently and as part of a team- Knowledge in the metal bending/machinery industry is a plus.

Quyền lợi

- Holiday, Tet, and seniority bonuses.- Social, health, and unemployment insurance in accordance with the Labor Law.- Annual health check- ups/Extracurricular activities and teambuilding events.- Annual leave/Special leave.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-24 12:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Sales Admin - Mã tin đăng: 5350421. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ALUBEND VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây