Room Attendant - Nhân Viên Buồng Phòng

CAPELLA HANOI HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 0.5 năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Changes bed linen with clean bed sheets and pillowcases as per the hotel policy.
To check and verify room status report & prepare for daily work.
Attends all staff and training meeting when directed by the Supervisor and or Manager.
The Housekeeping Attendant is responsible for guest room cleaning including surrounding areas on resident floors and back of the house including pantries, staircase and service area, make sure the cleanness and tidiness of all areas that he/she in charges.
Removes furniture, curtains and other fixtures, which require repair, replacement, spotting, waxing or cleaning
Handles guest requests and immediately refers problems and complaints to the Floor Supervisor.
Submit completed daily jobtask check list, return report, duty phone & key to supervisor & logout Knowcross. Handover pending work for PM shift and note down to handover logbook before end of shift.
Daily attend morning briefing to get all information about the occupancies, received report andaware section in charge.
All room not being serviced by specified time must report to the Housekeeping Office.
Returns lost and found items to Housekeeping Office and completes required forms.
To ensure that all dirty guest linen move to right place when taken out of guest rooms.
Provides turn down service according to service standard, including restocking of minibar.
To report for duty punctually in full regulation uniform and following the grooming guidelines.
To clean all assigned rooms and designated public area in accordance with the establishedprocedure public area in accordance with the established procedure.
To provide cleaning service to guest rooms and respond to guest requests ensuring maximum guestsatisfaction in accordance to Capella standards.
Stocks supply for trolley with required room supplies for shift.
Báo cáo tất cả các công việc cho giám sát ngay lập tức để đảm bảo phòng của khách không có khiếm
Provides the highest quality standard of guest room comfort and cleanliness in accordance to the policies and procedures set by the hotel.
Report all work orders to the supervisor immediately to ensure defect- free guest rooms prior to check- in and or guest return.
Give priority to clean arrival room even room is VC. Prepare for showroom as assign follow up standard.
To ensure to login Know Mobile, receive job task asigned, duty phone and Key from coordinator,make sure to sign in /out key logbook when start shift and return at end of shift.
Be responsible to arrange maid pantry, daily tidy up and manage for all guest amenities, chemical stock enough for operation, follow up inventory & order schedule as department plan
Replaces supplies in the rooms such as stationary folder, guest supplies, compendium, hotelbrochures and information regarding hotel services and facilities.
Tidy all VD, OD rooms and check VC rooms as been assigned by the supervisor.
To inform supervisor on DND and Discrepancy rooms.
To ensure that all room standards are maintained cleanliness at all times. To ensure cleaning guestroom follow up standard and sequence make up room.
Cleans all bathroom fixtures and fittings and replaces bathroom supplies.
To report all Lost & found items to floor sup & housekeeping office, and the valuable should be return these to the office as soon as possible, make sure all Lost & found items record in maid report and sent to HK office for storage follow up policy.

Yêu cầu công việc

Qualification

A Bachelor’s degree in Business Management preferably specializing in Finance or Accounting Management

Work Experience

Experiences in similar role at luxury hotels/resort

Technical Skills

Competent computing skills (e.g. Microsoft Office)

Quyền lợi

13th month salary bonus according to revenue
Competitive salary
Enjoy monthly service fee with high rate
Participating in periodic team bonding activities
Participating social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
Be rewarded on holidays, New Year, and special occasions of the year
Develop career in a dynamic and professional international working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-25 12:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 0.5 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Room Attendant - Nhân Viên Buồng Phòng - Mã tin đăng: 5416630. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên buồng

CAPELLA HANOI HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây